1.5.2011

Vapun huumaa

Huhhuh nyt on sitten vappu vietetty ja semmonen on kyllä olokin..Jotenkin tää vappu tuli ihan hirveen äkkiä! En ollu ehtiny ostaa mitään vappukoristeita, joten aika vähillä mentiin. Mutta hyvä vappu joka tapauksessa ;) Käytiin siis perjantaina Misan kanssa Riihivuoressa mökkibileissä ja siellä oli palju odottamassa meitä! Mulla ei nyt satu olee sieltä oikeen kuvia, mutta eiliseltä baari-illalta kyllä löytyy kuvamatskua. Menin siis eilen tosiaan alkuillasta Misan luo ja oltiin siinä sellanen parisen tuntia, laittauduttiin ja nautittiin hyvistä juomista. Saatiin sattumalta parilta kaverilta kyyti keskustaan ja eksyin siinä sit yhden kaverin kanssa Bra:han yhdille. Olin vaan kerran aiemmin käynyt kyseisessä baarissa ja siitä tulee niiiin mun kantapaikka, kun täytän 20! Siellä oli tollasia keinuja ja olin ihan innoissani niistä..:D


Kun selvittiin Bra:sta ulos, niin hypättiin Misan kanssa leppäkertun kyytiin. En ollu uskoo silmiäni, kun näin ton auton :DD ihan hullun maukas! Kunnon bileauto musiikkeineen ja discopalloineen.


Leppäkertun kyydin jälkeen päästiinkin sit jonottaa tohon viileeseen säähän baarijonoon. Onneks meidän ei tarvinnu odottaa kun vaan semmoset reilu 10 minuuttia, että päästiin sisälle. Baarina toimi yllätysyllätys Gigglin Marlin, jossa viihdyttiin pilkkuun asti. Tässä muutamia vapun huumaisia kuvia ;) ps. pelottava tossa ekassa kuvassa mun käsi!!


Mua luultiin illan aikana muun muassa myrkkysieneksi ja punahilkaksi?! Musta mä oon kyllä ihan selkee Minni Hiiri, mut ihan miten vaa :D Seurana oli toi aikamoinen poliisineitokainen ;) Baarista meidän matka jatkuikin sit Misan luo ja käveltiin piiiitkä matka..no ei nyt niinkään pitkä, mut se tuntu pitkältä, koska oli niin hemmetin kylmä. Otin matkan varrella kuvia tästä niin kauniista Jyväskylästä.


Ja tässä on kyllä ehdottomat tän vapun biisit!


Sellanen vappu tänä vuonna. Toivottavasti teilläkin oli edes vähän kiva vappu :) Nyt mä lähden ottaa vähän lepiä ja lukee terveystietoa see ya!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Enna kirjoitti...

ääää olinkin unohtanu kuin hyvä tuo moldovan euroviisukappale olikaan!! jes <3

miu kirjoitti...

hahhaa RYTMIMUNA

Anonyymi kirjoitti...

Näytin mun pikkuveljelle tota kuvaa misää sun käsi näyttää oudolle, niin se sano et : ''sil on iso haba'' :DD

Ninni kirjoitti...

Enna - Hih niin se kyllä vaan on ;)

Misa - Tulee hyvälle mielelle, ku sitä kuuntelee :D

Anonyymi - Hahaha niin niinhän se taiski mennä ;) vähän hassuun paikkaan vaan on mun habani nyt kyllä kasvanut!