25.5.2011

I'm singing in the rain...NOT


Kuinka kurjalta voikaan ulkona näyttää? Sadepäivinä tekis vaan mieli jäädä sängynpohjalle makaamaan ja pysytellä siellä koko päivä. Iskä joskus sano, että mut on selvästi tehty sokerista ja mä olen kyllä täysin samaa mieltä! Tää päivä on siis mennyt sisällä kyhjöttäen ja lihaskuntoa vääntäen. Ja tosiaan noista kaapeista..mä sain yhden kaapin kymmenestä siivottua eli en oo ollut kovinkaan kiltti :( Toi sade vaan tekee niin alakuloseks ja veltoks. Koitin mennä sadetta karkuun piristämällä vähän itseäni ulkomaan kuvilla sekä netin vaatekaupoilla. Joudun kuitenkin nyt toteamaan, että noi piristyskeinot ei auttanut asiaa yhtään, kun musta tuli entistä alakuloisempi. Matkakuume vaan paheni entisestään ja tajusin samalla kuinka pa mä olenkaan voih..Oisko teillä jotain keinoja piristykseen sadepäivien varalle? Ilolla otan vinkkejä vastaan :)


Ajattelin jostain riipasta vähän rahaa ja pistää tilaukseen jommat kummat kengät, mutta en yhtään tiedä kummat! Mä kuitenkin oon kauan kaivannu tollasia tolppakorkosia kenkiä ja nyt vihdoin ja viimein sellaset aion hankkia. Kumpaiset ois teistä kivemmat? Hankalaa..

nelly 49,50€/ H&M 39,95€

Samalla haikailin vähän näiden Monkin paitojen perään..tollanen merimiesraitapaita ois ihana kesällä ja samoin joku värikäs paita! Mä haluuun :(

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

nellyn kengät ois mun mielestä kivemmat:)

Anonyymi kirjoitti...

Noi vaaleemmat kengät sopis sulle paremmin! :)

Anonyymi kirjoitti...

nellyn kengät kivemmat, ja sitäpaitsi ne varmaan kestääki kauemmin ku h&m kengät :)

nita kirjoitti...

apua miten ihana äiti! :-D nyt alko tekee hirmusesti mieli lettui! ja sanoisin samaa ku noi muut, mustakin nellyn kengät olisi kivemmat :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Jep niihin mäkin lopulta päädyin ;)

Anonyymi - Oot oikeessa!

Anonyymi - Toi oli muuten hyvä pointti :D Toivotaan, että kestävät!

nita - Hahah :D Sit sun pitää paistaa semmosia ;) jep niihin päädyttiin!