12.5.2011

Tankotanssi

Miten toi sää voi vaikuttaa muka näin paljon mun mielialaan?! Tai en mä tiedä oliko se syynä, mutta mulla on ollu tänään ihan mielettömän typerä päivä. Jokainen pikku asiaki on saanu mut ihan hermon partaalle :D Käytiin Misan kanssa tänään siellä tankotanssissa ja olin ennen sitäki jo ihan, että en mä sinne halua mennä, mutta kuinkas kävikään mun loppupäivä on ollu tosi kiva. Kyllä toi urheilu jotenkin kummasti osaa aina piristää. Noh joka tapauksessa siis siellä tunnilla oli kivaa ja jos ootte edes harkinnut menevänne, niin suosittelen kyllä kovasti :) Aika rankalta se tuntu! Pahoittelen jo näin alkuun tän päivän kuvien laatua..jouduin ottaa kuvat kännykällä, koska mun kamerasta loppui paristot. Tästä sit lähtee kauniilla ilmeellä :DD


Kun mä pääsin kotiin, niin mun ihana äiti oli leiponut sämpylöitä ja vilhelmiina-keksejä namnam! Mussutin noita tossa sohvalla äsken hyvillä mielin ja seurasin samalla vähän lätkää :) Hyvä Suomi!


Tässä muuten se eilinen playsuit, joka menikin sit palautukseen. En kai oikeen miettinyt tota ostaessa, et mitä mä oikeesti haluan. Mun vaan oli joku hirvee tarve saada shortsipuku ja ton nyt satuin näkemään lehdessä ja vielä KappAhl clubin jäsenille alennuksessa :D Onneks palautus onnistui ja sain toisenlaisen ilmestyksen!


Kävin siis jättämässä hennesille varaukseen toisenlaisen shortsipuvun, jonka äiti sit kiikutti mulle illalla kotiin ja olin ikionnellinen :) Shortsipuvuissa on vaan pienoisena ongelmana, et pitää olla aikamoinen seurapiirirakko! Onneks mä omistan sellasen heh.


Soitin tänään iskälle töihin ja pyysin sitä tuomaan mulle paristoja pari kappaletta. Äsken hän saapu kotiin ja törkkäs mulle käteen 24 kappaleen paketin paritsoja!! Nyt ainaki pitäis riittää vähäks aikaa noiden ;) Illan jatkot kaikille!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

toi hennesin shortsipuku on paljon kivempi :)

Ninni kirjoitti...

Laura - Joo se tosiaan näytti ja tuntu paljon kivemmalta päällä :)

matilda kirjoitti...

hei nipa <3 ihanaa lukee sun juttuja. tuli ikävä sua JA teijän äitii ja isii!!! muistatko miten olin joksus aikoinaan teillä ja sun kanssa ihan 247!!! oivoi <3
ps mikä on seurapiirirakko..... :D

Ninni kirjoitti...

matilda - mullakin on tosi ikävä vanhoja aikoja! viimeks tänään muistelin joitain hyviä vanhoja hetkiä :) sellanen, että sun ei tarvii joka välissä käydä vessassa :D !