6.5.2011

Toiveita?

Kääk mun piti herätä tänään aikasin ja tehdä joku kivapostaus, mutta valitettavasti kävi niin, että mä heräsin vasta pari tuntia sitten. Mä raadoin koko viime yön valmennuskoulutus etätehtävien parissa ja pääsin vasta kuudelta nukkumaan. Silloin mun ois pitänyt jo herätä kouluun, joten päätin jättää menemättä ja ottaa vähän unta ennen tulevaa viikonloppua. En saanut kaikkia tehtäviä yöllä tehtyä, joten jätin parit tehtävät aamulle ja tää on syy siihen miks mä en nyt ehtinytkään postata mitään kivaa :(

Oon lähdössä siis nyt Vierumäelle valmentajakoulutukseen koko viikonlopuksi ja veikkaan, etten siellä ehdi paljon postailla, joten ajattelin, että voisitte laittaa mulle jotain toivepostauksia tulemaan! Mä toteutan niitä sitten parhaani mukaan minkä kerkiän :)


Tässä teille vielä tämmöinen kiva kaveri, jonka löysin eilen tylsyyksissäni meidän pihalta! Ihan huippu söpö ja kuvauksellinen ;)


Ou nou mulla on 20 minuuttia aikaa pukea, meikata, syödä, laittaa hiukset ja pakata viikonloppua varten! Vihaan sitä, kun on kiire..muttamutta nauttikaahan te nyt viikonlopusta ja tosta kivasta säästä munkin puolesta :) Itellä siitä eikun ehkä ihan niin nautinnollinen ja aurinkoinen tule.

♥ Ninni

10 kommenttia:

Reetta kirjoitti...

HYI onks tuo lisko vai käärme ;s?

Anonyymi kirjoitti...

postaus pikku-ninnistä tän päivän ninniin! eli paaljon kuvia ja kerrot millane oot ollu yms ! ois tosi kiva sellane :)

Anonyymi kirjoitti...

1. kuvia susta eri ikäsenä + selitykset niihin, niinku joku jo ehdottikin
2. anna lukijoiden kysyy kysymyksiä susta ja laita joku kaveri/perheenjäsen vastaamaan :D
3. videopostaus jossa laitat esim. hiukset jotenki nätisti
4. kerro tärkeimmistä kavereistas ja miten ootte tutustunu ja sellasta :)

siinä nyt pari ideaa :)

Laura kirjoitti...

mite sä pystyit ottaa TOSTA kuvia?! ;o :D aattelin ehottaa huonepostausta, mut sit huomasin, et ootki jo tehny sellasen.. :s

Anonyymi kirjoitti...

Voisit esitellä sun lempivaatteita, lempipaikkoja Jyväskylästä, tai vaikka koko suomesta.
Esitellä kavereita.. Koulustasi kertoa enemmän? :)

Anonyymi kirjoitti...

Tee kaveripostaus (: ja sitte vaatepostaus sitte sun talo postaus :)

Anonyymi kirjoitti...

Kaveripostaus ehdottomasti ! kerrot olennaisia asioita esim miten tutustuitte, mitä yleensä teette ja millainen ihminen ystäväsi on ! ja kuvat tietysti mukaan

Ninni kirjoitti...

Reetta - lisko se on :)

Anonyymi - Jep sellanen on tulossa!

Anonyymi - kiitos sulle hyvistä ideoista ;)

Laura - se oli niin söpö!

Anonyymi - Jooo kuulostaa hyvältä :)

Anonyymi - Millasta vaatepostausta kaipaisit? :)

Anonyymi - voi kiitos ideasta enköhän mä tän toiveen toteuta!

Anonyymi kirjoitti...

Joku ruoka tai herkku postaus! :DD Mistä tykkäät? mitä tykkäät syyä? tai joku karkki juttu, sellane top 10 tai jotain :) Jos tosta nytt tulis idean poikane :D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voi hemmetti toi oli ihan hullun hyvä! :D mä ainaki sytyin idealle :) enkä oo nähny hirveän monessa blogissa sellasia! Kiittis ideasta se oli ihan loistava :)