11.5.2011

Oh no!

Huippua mä selviydyin tänään kouluun ja oli muuten aika hemmetin turha päivä, koska käytiin vaan jossain raiskauskeskuksessa vajaan tunnin vierailulla ja sen jälkeen mä jo pääsinkin kotiin. Sain kuulla, että meillä on huomenna terveystiedonkoe?! Mulle iski jäätävä paniikki- ja stressikohtaus..mä olin niin varma, että se ois vasta ens viikolla damn. Hain iskältä auton ja huristelin kotiin lukemaan. Tosin mä en kovin paljon saanut luettua, kun nukahdin ulos aurinkoon :( Mitään mun päähän ei siis jäänyt, mutta ihan kivat rajat mä sain.


Seuraavaks mä suuntasinkin sit keskustaan ja vein samalla auton takas iskälle. Kierreltiin Hennin kans vähän kauppoja ja ihasteltiin kivoja vaatteita. Jep me jouduttiin vaan ihastelemaan, koska molempien rahatilanne näytti erittäin heikolta. Voi kun mä oisin miljonääri..! Mä olin säästänyt yhteen playsuittiin, jonka kävin hakemassa, mutta heti ku olin ostanut sen niin tulin ihan hirveelle katumapäälle. Mä en tiedä mikä mulle tuli, mutta en jostain syystä kehdannut mennä palauttamaan sitä, joten laitoin äitin asialle..:D

silmät ristissä :D
Voi kattokaa mitä mun korvikselle oli käyny laukussa! Ärsyttää :(

Tänään oli kiva päivä pitkästä aikaa ja oon saanu sitä paitsi jotain aikaseks - hyvä minä :) Ja jee me mennään huomenna Misan kanssa tankotanssitunnille! Vähän mä oon innoissani ;) Plääh..huomenna kyllä sataa vettä eikä ulkoilu varmastikkaan kovin miellytä, joten taidan mennä tästä nyt tonne ulos lukemaan tota terveystietoa.

Ps. tajusin just, että me lähdetään tasan kuukauden päästä sinne Bulgariaan jipii!

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi valkonen paita jossa on röyhelöitä ja tollanen musta viiva! mistä se on? :-)

Anonyymi kirjoitti...

mimmonen playsuit ja mistä ! onko kuvaa/linkkiä josta sen näkis =)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voi kiitoksia :) Mulla on tollanen samanlainen sellasena vaalean korallin sävyisenäkin! H&M, mutta se on ostettu kyllä viime kesän alennusmyynneistä, tuskin siis ihan samanlaisia löytyy enää, mut samantyylisiä voipi löytyä :)

Anonyymi - Huomiseen postaukseen voin pistää siitä kuvan :) Se oli KappAhlista!

Anonyymi kirjoitti...

näyttää ihanalta toi sun juoma :) mulle tuli vielä yks postausidea mieleen: voisitko esitellä sun kenkiä, koruja ja vaikka lemppari vaatteita?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hah hyvältä se näyttää joo, mutta maistu ihan hirveeltä :( Meillä ei ollu mitään muuta mehua, nii oli pakko juoda sitä. Joo voin tottakai ;)