26.5.2011

Shopping

Ja kappas mulla on ollut tänään hyvä päivä suurimmaks osaks sen takia, ettei ole satanut vettä :) Yks syy myös mun hyväntuulisuuteen on se, että oon herännyt tänään aikasin ja saanut paljon aikaan! Noh paljon ja paljon..aamulla kävin nellyn sivuilla tilaamassa ne edellisen postauksen kengät ja mä toivon hartaasti, että ne ois oikeen kokoset. Arvoin ihan hirmu kauan 36 ja 37 välillä, kun mun jalka on vähän siitä välistä ja kenkiä on aika hankala löytää. Päätin kuitenkin ottaa ne 36, koska suurin osa mun kengistä on sen kokoisia. Ei toi shoppailu tohon aamuisen kuitenkaan jäänyt, sillä mä lähdin keskustaan katsastamaan, josko sieltä löytyis ballerinoja sekä joku kiva piristävä paita. Tämmöisissä kuteissa mentiin!


Löysin kiva värikkään paidan ihan sattumalta Ginan alennusmyynneistä. Ihmettelen syvästi miten siellä oli vielä XS-kokoinen paita jäljellä! Paidan alkuperäinen hinta oli 14,95€ ja mä maksoin siitä vaivaiset 4,90€ :)


En löytänyt koko kaupungista kuin ehkä neljät kivat ballerinat ja päädyin ostamaan halvimmat, sillä mun budjetti ei ollut kovin suuri. Lähdin etsimään mustia ihan perusballerinoja, mutta sellaisia en bongannut en sitten mistään. Päädyin näihin mustiin, jotka kuultaa vähän kultaa, jos katsoo tietystä suunnasta :) Nämä töppöset on siis Seppälästä ja hintaa oli 19,95 euroa.


Mä löysin vähän muutakin, kun mitä olin lähtenyt hakemaan nimittäin henkasta tuollainen kiva hame! Mulla ei ole ikinä ollut yhtään ton tyylistä hametta ja nyt oli sellasen aika. Värejä oli vaikka millä mitoin, mut päädyin tollaseen aika neutraaliin, sillä tommosta on helppo yhdistellä vaikka mihin :)

7,95€ H&M

Viimeisenä ostoksena on tuommoiset tummansiniset housut! Ihanaa mä oon niin iloinen, että MÄ löysin housut :D En koskaan käytä mitään tommosia ja nyt löyty tosi kivat ja mukavan tuntuiset. Ootan innolla, että pääsen käyttämään  noita!

29,90€ Lindex

Mitä mieltä ootte noista kaikista? Mä oon ainakin tyytyväinen ja voi kun toi shoppailu piristääkään kummasti ;) Nyt mun pitää rientää jo valmentamaan tytsyjä eli heipodej!

♥ Ninni

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toi ginan paita oli tosi ihana ja jotenki tosi kivan värine :) muutenki tää sun blogi on ihan hirmu mukava ku kirjottelet tänne tosi usein (mun lemppari blogi)

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi ginan sininen toppi! :) ja muuten, mistä oot ostanu ton bleiserin/takin mikä oli sulla päällä? :)
ps. tää on yks mun lempiblogeista! rakastan varsinkin kaikkia sun kuvia :)

Anonyymi kirjoitti...

SEN TAKIA tuo xs toppi oli siellä kun minä jätin sen sinne kun rahat loppu kesken vaikka olisin halunnut sen :------( NYYH. mutta oot kaunis

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo mäki ihastuin tohon väriin! :D Vooi vitsi toi on niin hullua, et mun blogi on jonkun lempiblogi!! mut siis hyvällä tavalla vaan :) kiitän!

Anonyymi - Tai se on pikemminkin sellanen sinertävän vihree, mut ihana se on jokatapauksessa :) Se on Seppälästä ostettu joskus ihan hirmu kauan sitten! JA kiva kuulla, kiitos tosi paljon :)

Anonyymi - Eikä?! ootko tosissaan :D voi vitsi oisit jättäny varaukseen! kiitoksia :)

Anonyymi kirjoitti...

sun blogi on aivan ihana ! löysin tän vasta äskettäin mut tästä on kyllä tullu yks lemppareista :)

Anonyymi kirjoitti...

heii mistä noi aivan törkeen ihanat kengät on mitkä näkyy tässä postauksessa? siis noissa kuvissa missä ootte torilla :)

http://ninniu.blogspot.com/2011/05/lets-dance-lets-move.html

Anonyymi kirjoitti...

millon tulee vastaukset noihin kysymyksiin? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - voi juku ihan huippu kiva kuulla :) kiitos kovasti!

Anonyymi - Hih ne on SpiritStoresta ja niitä myydään siellä edelleen :) Ovat kyllä tosi ihanat ja yhdet mun lempparikengistä!

Anonyymi - Annoin aikaa kysyä tän kuun loppuun asti eli luultavasti sitten 1. kesäkuuta :) Tekis kyllä jo ihan hirveesti mieli vastailla noihin!! :D

Anonyymi kirjoitti...

käyn kokoajan kattoo et oisitko jo tehny uusia postauksia! sulla on niin ihana blogi:)