4.5.2011

Take care of yourself

Voih onpas ollut taas varsin haikea ja rankka päivä..Tätä haikeuden määrää hyvittää kuitenkin vähän nää huipputuotteet, jotka sain viime viikolla käsiini. Oriflamen tilaus saapui ja paketista löytyi muun muassa tämmöisiä juttuja.


Mä oon jo pitkään halunnut kirkkaanpunaisen huulipunan ja nyt sellasen sain jipii :) Ehdin testailla tota jo vähän yks tylsä päivä ja hyvältä vaikutti. Sitten toinen juttu mitä mä oon pitkään kaivannut on toi jalkaspray. Varsinkin nyt kesäks toi on hyvä, koska mun jalkoja ainakin kuumottaa aina ihan hirveesti ja toi viilentää mukavasti. Tätäkin ehdin jo testailla ja täytyy kyllä sanoo, että oon enemmän kuin tyytyväinen! Kolmantena löytyy toi tuuheuttava suihkehoitoaine, josta kerroinkin jo siinä hiuspostauksessa. Mä en oo tyytyväinen pelkästään tohon jalkasuihkeeseen vaan näihin kaikkiin tuotteisiin :) Sain vielä yllärinä lahjaks tän alla olevan rasvan, jonka totesin ekan käyttökerran jälkeen parhaaksi rasvaksi, mitä oon ikinä käyttänyt. Että, jos teillä on aika ostaa uusi rasva, niin suosittelen ehdottomasti tätä! Kuivuu nopeasti, levittyy hyvin, on riittoisa, tuoksuu hyvältä ja tekee ihosta pehmeän :) mitä muuta rasvalta voikaan enää edes odottaa!


Sitten ois vielä sellasta ilmotusasiaa kuin että, jos teillä on nyt tarve uusia hiustuotevarastoanne, niin kannattaa ehdottomasti käydä Sokkarilla! Siellä on hiusten hellimisviikko meneillään NYT ja paljon laadukkaitakin tuotteita alennuksessa. Lisätietoa voi ja kannattaakin käydä lukemassa Sokoksen nettisivuilta. Äiti kavi ostamassa mulle sieltä Schwarzkopfin BC Bonacure-sarjan kosteuttavan hoitosuihkeen, joka korjaa hiusta sisältäpäin ja palauttaa hiukseen ihanteellisen kosteustasapainon. Kuiville hiuksille siis EXTRAhyvä tuote!


Äiti kävi viime viikolla ostamassa Sokkarilta itselleen jotain ja sai siinä kaupan päälle tuommoisen itseruskettavan suihkeen, jonka päätti sit antaa mulle. Mä olinkin juuri kaivannut tollasta sprayta! Tästäkin tuotteesta mun on nyt sanottava, että TOIMII. Vitsi on taas tullu tehtyä hyviä löytöjä näin kauneudenhoitotuotteiden suhteen. Ei voi muuta sanoa kuin jes :) Nyt mä lähden tästä vähän syömään ja odottelemaan, että Suomi-Tshekki peli alkaisi. Peukut pystyyn Suomelle!

♥ Ninni

6 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Mulla on tota samaa oriflamen rasvaa ja tykkään siitä kan tosi paljon! :)

Ninni kirjoitti...

Laura - ooo kiva, että muutkin pitää :) mä en löydä tosta mitään vikaa!

Anonyymi kirjoitti...

voisitko Ninni joskus tehdä sellasen postauksen missä laitat kaikkii vanhoja kuvia susta järjestyksessä ja kirjottelet että millanen olit minkäkin ikäsenä? =) sellanen ois tosi kiva!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo tottakai voi tehdä ja sellasta olinkin itse asiassa suunnitellu :)

Anonyymi kirjoitti...

Sellanen kyselypostaus ois kiva että voitais eka kysellä sulta ja sää vastaat:) ja sit just toi millanen oot ollu pari vuotta taaksepäin ja sit voisit esitellä sun vaatteita ja kenkiä tai joku huone/talo postaus! :-)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kiitos sulle ideoista :) näitä tullaan näkemään ;)