19.5.2011

Kenraali

Huh! Mä tuolla aiemmin jo kerroin, että maanantaina oli meidän vikat tanssitreenit, mutta saatiin onneks järjestettyä vielä tälle torstaille kenraaliharjotukset :) Saatiin tänään kuulla, että yksi ryhmän jäsen ei pääse ollenkaan lauantain esitykseen töiden takia, joten jouduttiin vähän fiksailemaan paikkoja. Onneks me saatiin nää treenit niistä oli tosi paljon hyötyä ja treenattiin vasta tänään ekan kerran vaatteiden ja vaatteiden vaihdon kanssa..:D Mutta hyvin meni!


Jee vähän kivaa mä ootan ihan sikana lauantaita! Saa laittaa kivat meikit ja hiukset ja pääsee tanssimaan plus lauantai-illasta on tulossa vieläkin kivempi ;) Siitä lisää myöhemmin! Tänään mä en oo muuten mitään muuta tehnytkään, kun käynyt treeneissä ja valmentamassa..tämmöstä kivaa taas tänään. Huomenna mulla onkin sit aikanen herätys palaverin takia ja illasta on tulossa huippukiva, kun meillä on Venuksen joukkueilta ;) Huomisiin siis!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aaaa sara on ihan paras tossa ylimässä:DD haha
-viivi-

Anonyymi kirjoitti...

jeee ! kylläpä me vedetää maisunkaa kauniisti ! ps nätti toi tahmis tuolla ekassa ;)

Anonyymi kirjoitti...

tanssi on parasta ! minkätakia muuten lopetit cheerleadingin? :o jos siis haluat kertoo :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - haha oisit kuule vaa nähny ne muutkin kuvat siitä ;D

Anonyymi - NIIMPÄ ;) ja tänään vedätte myös! haha älä nyt sara on söpö :)

Anonyymi - No älä muuta sano! :D siitä tulee niin hyvälle mielelle :) Hmm mulla innostus vähän lopahti ja halusin panostaa kouluun. Ja kyllä kaduttaa, että lopetin :(