29.4.2011

Kollaaseja

Tässä ajan kuluks tein pari kollaasia vaatteista, joita mä itselleni haluaisin. Tosta ekasta haluaisin ehdottomasti noi kiilakorot ja toisesta ton ihanan pirteen keltasen topin :) Löysin paljon muitakin kivoja vaatteita ja ehkä ne päätyy mun kaappiin sitten, kun mun lompakko suostuu tekemään yhteistyötä mun kanssa!


           Vaalenpunainen pitsitoppi 9,95 € by H&M
           Kiilakorot 39,95 € by H&M
           Sormus 4,95 € by H&M
           Farkut 39,95 € by Lindex
           Laukku by Pieces
           Rannekoru 5,95 € by Lindex
           Neuletakki 29,95 € by H&M
           Korvakorut 5,95 € by Gina Tricot
           Valkoinen pitsitoppi 3,95 € (9,95€) by H&M 
           Huivi 19,95 € by H&M
           Housut 24,95 € by Lindex
           Ballerinat 14,95 € by H&M
           Lompakko 16,95 € by Gina Tricot

 
           Keltainen toppi 6,95 € by H&M
           Farkkushortsit 24,95 € by Lindex
           Rannekoru 8,95 € by KappAhl
           Ballerinat 12,95 € by H&M
           Takki 59,95 € by Gina Tricot
           Panta 2,95 € by Gina Tricot
           Laukku 19,95 € by Lindex
           Farkut 44,95 € by Lindex
           Aurinkolasit 5,95 € by Lindex
           Huivi 9,95 € by Gina Tricot
           Toppi 9,95 € by H&M
           Sandaalit 19,95 € by H&M


Oisin tehnyt vielä montamonta kollaasia lisää, mutta nyt ei aika riittänyt! Eiköhän näitä kuitenkin jatkossakin tulla näkemään. Nyt mä lähdenkin tästä mökille viettämään vappua eli klara vappen vaan kaikille pitäkää kiva vappu, mutta älkää liian kivaa ;)

♥ Ninni

Ei kommentteja: