23.4.2011

Orange love

Aivan ihana sää! Oon hillunu bikinit päällä takapihalla ja koittanu kerätä vähän pisamia ja rusketusta itteeni :) Harmi vaan, että en kauan kerkeä tuosta auringosta nauttimaan, sillä oon lähdössä kohta mun serkkujen luo Haapajärvelle eli tää päivä menee autossa istuskeluun. Tässä ois vähän jotain kuvia eiliseltä. Mä ihastuin jotenki nyt ihan hirveesti tohon oranssiin väriin! En yleensä uskalla käyttää värejä, mut nyt tykästyin.


Misa tuli siis meille illalla, katottiin salkkarit ja lähdettiin hakemaan Nelliä ja Jaskaa meidän kans johonki. Käytiin absilla kaupassa ja mun mukaan tarttu juustodippi sekä maissilastupussi - nam! Meitä tuli ahdistelemaan yks vanha ukko, Utsjoelta kotoisin, jonka mä oon nähnyt kerran aiemminkin Jyväskylässä. Hän tuli sillonkin mua ahdistelemaan ja kertoi olevansa taiteilija. Eilen tää mies esitteli jotain sen taidemaalauksia ja alko yhtäkkiä jauhaa venäjäks jotain mistä mä en tietenkään ymmärtäny yhtään mitään. Sit se suomensi, että "rakastan sinua, lähde mun mukaan". Ihan sekasin koko mies..Kun oltiin päästy tästä miehestä, nii mentiin käymään Nellin ja Jaskan uudessa kämpässä, joka oli mun mielestä ihan huippu kiva! Voi vitsi mäki haluun jo omaan kämppään, pääsis sisustaa niinkun haluaa..Eipä eilen sit muuta kummempaa tapahtunukkaa.

Nyt mä rupeen vähän pakkaamaan ja oottelee kyytiä. Tuun luultavasti jo huomenna kotiin eli siihen asti siis! Hyvää pääsiäistä kaikille :)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oot niin kaunis! oon seurannu sun blogii alusta asti ja tää on niin hyvä, ja parempaan suuntaan menee kokoajan:)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voi kiitos kovasti :) Vitsi tollasia on aina kiva kuulla! Jipii