20.4.2011

pikapostaus!

Noniin eli nyt vaan tälleen pikaisesti, koska mulla on niin hirvee nälkä ja väsy! Tärkein ensin jep ;) Tänään sain ihme kyllä itteni ylös jo puoli yhdeksän enkä ees myöhästynyt koulusta hyvähyvä. Mä panostan oikeen kunnolla nyt tässä jaksossa, koska haluun saada hyvät numerot..ainakin terveystiedosta :) Ja muutenkin toi kurssi on ihan sairaan kiva. Öhöh mistäkö tiedän, noh siitä, että oon istunut ton kurssin jo kertaalleen ja sit koepäivänä en löytänyt luokkaa ja näin missasin kokeen. Oisin saanu tehdä sen kokeen sit uudestaan uusinnassa, mut siihen sanoin, etten halua! Halusin tulla uudestaan tolle kurssille just sen takia, että siellä on kiva käydä..weird. Ja sit vielä sellanen toinen outo homma tänään, kun että jäin hengaa Svanten kanssa koululle pariks tunniks ihan muuten vaan..minkä ihmeen takia?! Tää on ollu sinänsä aika surkee päivä, koska on satanu vaan vettä ja ollu hirveen harmaan ja koleennäköstä. Mut hyviäkin juttuja on käyny, mitkä vähän hyvittää tän päivän surkeutta eli siis kävin pitkästäpitkästä aikaa koulussa syömässä ja se ruoka oli parempaa ku muistin plus näin pitkästä aikaa muutamaa kaveria. Ja sit vielä sellanen kiva jutska, että käytiin äsken äitin kans keskustassa ja mun ei todellakaan pitäny mennä shoppaamaan ja jotenkin siinä sit kävi niin, että vietin hennesillä tunnin ja tottakai sieltä sillon lähtee jotain matkaan.


Toppi, jonka aika varmasti palautan..en kokeillu tota ollenkaan ja se ei ollukkaa ihan niin kiva päällä sit. Hintaa löytyi 12,95 €. Sit alennuksessa 7 eurolla oli tällänen oranssi pitsimekko/paita. Tätä joudun ehkä vähän fiksailee.

Oikeet laatukorvikset 2,95€
Vyö 12,95€

Ja ihanaa vihdoin VÄRIKKÄÄT bikinit! Mun kaapista löytyy vaan mustia ja sen sellasii..En yhtään tiiä paljon makso, kun en kattonu hintaa ja nyt en ehi käydä kattomassa, mutta hennesiltä eli luulisin, että jotain n 25 euroa.


Ja tänään, kun tulin koulusta kotiin, niin meidän pihalla näytti tolta :) Kuulemma joka trakotorimies oli käynyt vähän kevätsiivoilemassa, mut sit se traktori oli menny yhtäkkiä rikki ja hänpä jätti sit tuon pihan tuohon uskoon. Se näyttää vieläkin tolta. Mutta nyt mä meen tästä syömään ja nukkumaan sori tää postaus on ihan jäätävän sekava niinku mä tällä hetkellä, mut ei se mitteen!

♥ Ninni

2 kommenttia:

piitsu kirjoitti...

Mulla on noi samat "laatu" korvikset ainut vaa et oon jo hukannu niist yli puolet.... :D

Ninni kirjoitti...

piitsu - Joo mullaki on ollu vaikka kuinka monta kertaa tollanen korvispaletti, mut jotenkin aina onnistun hukkaamaan ne kaikki! Nyt aattelin pitää vähän parempaa huolta ;D kuinka sä oot voinu hukata jo nyt niin paljon?!