14.4.2011

Smiling skin

Noniin hienosti alko taas tääkin päivä :) Heti ekaks mäkkiin..Tosin en syöny, kun vaan sen "uuden" tazza mcflurryn, mutta silti! Ei näin. Tuntu kyllä ihan joltain suureltakin henkilöltä, kun yks työntekijä tuli avaamaan oven. Hehheh sen takia kylläkin vaan, että mun kaverilla oli eilen voitettu pokaali messissä. Mutta nyt asiasta kolmanteen eli tän päivän oikeeseen aiheeseen - kuinka mä pidän huolen mun ihosta!


Nyt kurkistetaan mun ihonhoito laatikkoon. Päivittäiset ihonhoitorutiinit on kyllä ehdottomasti puhdistus ja kosteutus. Mun naama varmaan tippuis, jos en rasvais sitä. Naaman puhdistuksessa mulla on käytössä milloin mitäkin ainetta. Yleensä tykkään käyttää puhdistusgeeliä. Jaiks unohdin ottaa kuvat niistä! Käytin joskus kasvovettä, mutta en kokenut sitä mitenkään tarpeelliseksi, joten poistin sen omalta listaltani. Tällä hetkellä naamarasvana toimii Essexin hajusteeton perusrasva. Tykkään hirveesti tästä, koska tää kuivuu tosi äkkiä ja on aika kevyt eikä jätä naamaa rasvasen näköiseksi plus tää yks puteli kestää tositosi kauan! Hintaa tuotteella on tietääkseni noin kympin verran.


Tykkään tästä Doven kropparasvasta. Tää jotenkin viilentää kivasti ja saa aikaan raikkaan olon eikä toi tuoksukaan mikään kauhee ole. En muista yhtään tän tuotteen hintaa, mutta sen muistan, ettei se kallis ollut.


Joskus mulla iskee hirvee ahdistuspaniikkikohtaus kuinka valkonen mä oonkaan ja siihen oon löytänyt tälläisen pelastuksen. Apteeksista hankittu Acon itseruskettava TOIMII! Jo ekan levityskerran jälkeen huomaa ison eron. Levittyy helposti ja rusketuksesta tulee tasainen. Tietty itserukettavissa on aina se inhottava oma tuoksunsa, mut tässä se ei oo ehkä ihan niin pistävä. Hintaa oli muistaakseni 11-13 euroa.


Se sitten niistä rasvoista ja siirrytään ihon kuorintaan. Koko kropan mä kuorin ehkä pari kertaa viikossa, mutta naaman sit vähän useemmin. Kuorintaan oon käyttäny jo muutaman vuoden ajan noita Freemanin tuotteita. Molemmat putelit saa alle vitosella. Sit kokeilin tässä tän vuoden alussa kuoria itseni sokerilla ja ai että kun tuli hyvää jälkeä. Ihosta tuli ihan huippu pehmee :) Jos ette oo jo kokeillut niin suosittelen lämpimästi!


Sitten multa löytyy vielä tällainen kasvonaamio. Kirkastaa ihoa ja tekee siitä paljon jotenkin raikkaamman näköisen. Tätä käytän ehkä 2-5 kertaa kuukaudessa. Noin 15 euroa Yves Rocher myymälöistä.


Sit joskus mun ongelmana on ollut todella lievä akne. Johtu muun muassa siitä, että olin koko ajan naamani kimpussa ja käytin meikkivoidetta. Kun jätin meikkivoiteen pois, ostin Brevoxylin aknevoidetta ja lopetin naamani näpräämisen, niin mun iho on parantunut niiltä ajoilta ihan älyttömän paljon. Nykyään mulla saattaa olla vaan kuukauden välein joku yksi pienenpieni näppylä naamassa, jonka sit nujerran tolla huippuvoiteella!


Tässä nyt oli tälläsiä tuotteita joita mä eniten käytän. En oo löytänyt mitään yhtä tiettyä merkkiä, jolla hoitaisin koko ihoni, mutta ei se mittään näillä mennään :) Löytyykö teidän ihonhoitotuotteista jotain näistä? Ja jos tulee jotain kysyttävää, niin voin kertoa toki enemmänkin sitten. Nyt mä lähdenkin tästä ottamaan tähän väsymykseeni pikku päikkärit!

♥ Ninni

8 kommenttia:

Enna kirjoitti...

akne?"?" sä oo akne nähnykkää :D mä en ainakaan ole huomannu

Ninni kirjoitti...

Enna - Kyllä vaan! Se oli poskissa ja otsassa sellasta pientä koholla olevaa näppyä eli ei sellasia puristettavia epäpuhrauksia.

Anonyymi kirjoitti...

joskus oot käyttäny hammastahnaaki :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonyymi kirjoitti...

voisitko kertoo vähän tarkemmin että miten toi sokerilla kuoriminen tehdään? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Jooo no se oli sellanen koppaskonsti ja totaalinen uskomus sen toimivuuteen :DD

Anonyymi - Mä en oo varma miten se ihan oikeaoppisesti (jos nyt niin voi sanoa) tehdään, mutta ite oon vaan ottanu purkista sokeria ja hieronu sitä ihoon :)

piitsu kirjoitti...

Mä käytän kans tota Doven vihreetä kurkku vartalo rasvaa ja sti akne rasvaa ;) kuorinta tuotteita en oo viel ostanu joten ne ois ehdoton ykkönen mitä pitäis hommata !! samoin noit kasvonaamioita ! ostin kyl sellasen suklaakasvonaamion täs yks päivä en vaa oo viel käyttäny sitä :P

Ninni kirjoitti...

piitsu - jihuu ;) Joo kannattaa kyllä hommata, koska ne tekee ihosta niin pehmeen tuntusen - ihan vauvan pyllyn :)

piitsu kirjoitti...

Jep :) kosmetologillaki ois kiva piipahtaa!