10.4.2011

Kirjeitä, kirjeitä, kirjeitä..

Voi jessus oli kyllä taas sellanen viikonloppu, että..ensiks pitää sanoo, että tänään oli ihan mahtava keli! Mutta mäpä en tietenkään päässyt kovin pitkästi tosta auringon lämmöstä nauttimaan, koska olin talkoissa pitkän päivää :( Jos oisin saanut valita, niin kyllä oisin ihan jotain muuta tehnyt tänään, kun toimistotöitä. Onneks ens viikolle on luvattu hyviä kelejä :) Mun sormet on haavoja täynnä ja kuivat ku näkkileivät. Oltiin siis muutaman tytön kanssa kasvattamassa joukkueen talkookassaa. Homma oli ihan himo helppoa, mutta samalla aivan äärettömän puuduttavaa. Avattiin jo liimattuja kirjekuoria, otettiin sieltä yksi lappu pois ja laitettiin kuori takas kiinni ja tätä samaa hommaa koko kaksi päivää! Ihanaa. Toin vielä kotiin tuliaisiksi kolme laatikollista noita niin rakastettavia kirjeitä. Ens viikolle vähän hommaa..eipä tuu ainakaan tylsää :)


Se sitten siitä sunnuntaista. Lauantaipäivä meni myös rattoisasti talkoon parissa, Venusta valmennellessa sekä Happeen peliä katsellessa. Mä en ymmärrä kuinka noi pelaajat pystyy pitämään ittensä kasassa ja pelaamaan niin nätisti! Jos ite pelaisin, niin musta tulis oikeesti varmaan ihan hirveen aggressiivinen ja istuisin jäähyllä koko aika :D Mulla nousee jo katsomossa hirveet agret ja tekis välillä mieli lähtee mätkimään niitä muita pelaajia ja tuomareita! Eilinen tuomarointi oli mun mielestä ihan syvältä. Mulla ei nyt valitettavasti oo pelistä kuvia, kun unohdin ottaa kameran mukaan :( Perjantailta löytyy sen sijaan pari otosta.


Elikkä käytiin siis perjantaina Lotan kanssa Muodin Yössä kiertelemässä vähän kauppoja ja mukaan tarttu alesta tollanen t-paita. Lindexistä 5 euroa :) Jotenkin sit ilta meni niin, että löydettiin ittemme baarista..mun ei todellakaan ollut tarkotus lähtee käymään missään muualla kuin Passionissa, mut jostain kumman syystä eksyttiin Kharmaan ja Rumaan..nooh enhän mä sit kuitenkaan ihan hirveen myöhään ollut, kun lauantaiaamuna piti tosiaan lähtee tekemään noita kirjekuoritalkoita. Kun lähdin kävelee autolle, niin sain mukavaa matkaseuraa..en tajuu kuinka noi humalaiset miehet jaksaa aina tulla jauhaa jotain?! :D Onneks siitä sit selvittiin ja huristelin karkuun!

Sellanen viikonloppu mulla. Mä pistän nyt musiikin soimaan ja palaan noiden kirjeiden ihanaan maailmaan! Ens viikolla ois sit luvassa ehkä vähän videopostauksia ;)

♥ Ninni

5 kommenttia:

Enna kirjoitti...

oot edelleen niin kaunis ja voi voin kuvitella et ku sä oot riehunu siel katsomos :D perus ninni

Anonyymi kirjoitti...

Aijjaaha baarista auton rattiin vai? Huhuh... :)

Ninni kirjoitti...

Enna - haha niimpänii :D

Anonyymi - Niin mitä ihmeellistä siinä on? :) voihan baarissa olla selvinpäin!

Anonyymi kirjoitti...

Mikä ihme on Muodin Yö? :O

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Jyväskylässä ja mun tietääkseni myös parissa muussa kaupungissa on sellanen mainostempaus pari kertaa vuodessa. Eli mm. muotinäytöksiä, missä esitellään uusia vaatteita ynnä muuta. Monet kaupat on sillon auki klo 23 saakka ja kaikkialla on hirveesti alennus tavaroita :)