19.4.2011

Koulupäivä

Tänään oli sit eka koulupäivä tässä jaksossa. Mulle teki oikeesti jo vähän tuskaa herätä puol 11, niin kuin hitossa mä meinasin huomenna itteni kiskoo ylös jo puoli kahdeksalta!? Mä oon päättäny, etten ota YHTÄKÄÄN poissaoloa tän jakson aikana vaan käyn kunniallisesti loppuun. Yleensä mun kurssit on kaatunu just siihen, että oon ihan liikaa poissa..mutta nyt siis tsemppi päälle! En tiiä tykkäsinkö mä olla tuolla koulussa vaiko en. Oli hirmu kiva nähä ihmisiä ja se oli hassuu, kun monet ihmetteli, että mitä mä oikeen koululla teen. Toisaalta tuntu, et siellä ei olis ollu ketään, kun melkeen kaikki mun kaverit on jo kirjottaneet ittensä pois. Mulla oli tänään siis vaan äikkää ja meillä oli joku hullun kiva sijainen. Eiköhän tästä parista kurssista selvitä! Ja näillä vetimillä mentiin.

Ulkona on niin kuivannäköistä! Vois jo lehdet tulla esiin :)

Kävin ennen koulun alkua kaupungilla ostamassa terveystiedon kirjan ja kotiin päästyäni mun teki hirveesti mieli selailla sitä. Voisin lukee ton kirjan itelleni iltasaduks..ehkä se uni tulee paremmin niin. Nappasin sieltä jo pari juttua, mitkä kuvastaa hyvin mun elämää!


Ulkona on ollut ihan huippukeli tänäänkin. Mun ois koulun jälkeen hirveesti tehny mieli jäädä keskustaan ja mennä käymään terassilla tai jätskillä, mut en kehdannu yksin. Ehkä huomenna sit, jos tuo äiti lähtis mun mukaan. TOU huomiseks on kyllä luvattu sadetta..se siitä sitten.


Nyt mun pitää kyllä rientää tästä valmentamaan! See you soon ;)

♥ Ninni

3 kommenttia:

Enna kirjoitti...

toi otsatukka sopii niin hyvin sulle :) senkin aikuinen

Anonyymi kirjoitti...

Moi ninni! En oo koskaa ymmärtäny näitä blogeja, mut oli pakko klikkaa ku fbs oli.. Oot tosi nätti! :)

t.janette

Ninni kirjoitti...

Enna - kiitos höppänä!

Anonyymi - hih, kiitos janette :)