2.4.2011

Faktoja

Oon oikeestaan jo esitelly itteni tuolla blogin alussa, mutta tässä ois vielä enemmän asioita musta eli siis 100 faktaa :) Nää kaikki asiat tässä on kyllä ihan sekasin, mutta ei se mitään!

1. Ihmettelen tätä hirveesti, kun monet on kysyny multa, että mikä on mun ihan oikee nimi, mutta Ninni se on!
2. Oon asunu koko ikäni Jyväskylässä
3. Mulla on silmälasit, mutta en käytä niitä melkein koskaan
4. Oon ihan äärettömän laiska
5. Haluaisin asua Ruotsissa
6. Oon vähän pessimisti
7. Yritän ottaa aina muut huomioon
8. En polta tupakkaa
9. Yritän aina saada kavereita irti tupakasta!
10. Mulle tulee kesäisin paljon pisamia


11. Oon harrastanu flamencoa
12. Lemppari tv-ohjelmat on Skins, One Tree Hill ja Sex and the City
13. Rakastan jäätelöä
14. Mulla on huulirasvariippuvuus
15. Sipsit on mun paheeni
16. Oon ollut vuoden karkkilakossa joskus, mistä oon aika ylpee, kun oon tämmönen herkuttelija
17. Oon fanittanu Avrilia joskus
18. Kutian ihan joka paikasta, etenkin selästä
19. Haluaisin osata käyttää farkkuja
20. Mulla ei oo koskaan murtunu luita


21. Oon hermoheikko
22. Pelkään monia asioita mm. pimeää ja yliluonnollisia juttuja
23. En pidä talvesta, koska on kylmä ja hämärää koko ajan
24. En oo koskaan käyny Lapissa
25. Mulla on ollut punainen polkkapituinen tukka
26. Söin kerran kolmen ihmisen ruuat ravintolassa
27. Oon täystuho keittiössä..
28. Juoksen melkein aina bussipysäkille
29. Käyttökelpoista ruokaa EI missään nimessä heitetä menemään!
30. Haluaisin nenäleikkaukseen


31. Oon melkeinpä aina myöhässä
32. Oon hirvee itkupilli
33. Auringon palvominen on mun juttu
34. En tykkää tuulesta - hiukset menee sekasin ja suuhun ja silmiin ja kaikkialle!
35. Oon yöeläin
36. Tykkään täyttää kaikenlaisia ristikoita
37. Oon vähän ujo
38. Syöminen on parasta
39. En tykkää lenkkeillä
40. Lähdin pienenä etsimään sateenkaaren päätä ja niitä rahoja siellä


41. Mun hiukset on hivenen luonnon kiharat
42. En tappele koskaan mun veljen kanssa
43. Haluaisin olla lyhyempi
44. Koulussa matikka oli mun lempiaine
45. Äidinkieltä mä vihasin
46. Haluaisin olla hyvä kielissä
47. Oon ajatellu lähteä au pairiksi
48. Olin joskus ihan intona Hello Kittyyn
49. Mun jalan koko on 36
50. Oon joskus tosi avuton


51. Mulla asuu serkkuja Saksassa
52. Sain vasta viime kesänä tietää, että mulla ei asukkaan kolmea pikkuserkkua Ruotsissa, vaan niitä onkin viisi!
53. Mulla on outoja pakkomielteitä
54. kuten suihkun lattian pyyhkiminen yhdeksään otteeseen
55. Haluaisin, että mulla on isoveli
56. Vihaan sitä, kun mun vanhemmat sanoo mulle HUOMENTA
57. Haluaisin luokanopettajaksi
58. Mun seuraava iso hankinta on järkkäri
59. Arvostan itsevarmoja ihmisiä
60. Olin koulussa sellanen reilun kasin oppilas

 
61. Sade voi hyvinkin pilata mun päivän
62. Yläasteaikoina menin sängyn alle piiloon, jos en halunnut mennä kouluun
63. Vihaan kaikkia ötököitä, hyi
64. Oon aina ollu aika kiltti lapsi
65. Meinasin kerran hukkua, kun jäin sellasen ison putken alle ja sen päällä istu ihmisiä!
66. Kaaduin pienenä tosi pahasti pyörällä ja mun nenä meni vinoon
67. Mulla on hyvä suuntavaisto
68. Oon hirveen vainoharhanen
69. Opettelin joskus peilin edessä kohottamaan toista kulmakarvaani ja nyt osaan!
70. Haluaisin, että mun elämä ois jännempää


71. Mulla on Kamu-nalle, joka on yhtä vanha kuin mä
72. Yritin joskus opetella soittamaan kitaraa, mutta mun sormet oli liian lyhyet
73. KAIKKI muut mun suvussa on jotenkin musikaalisia paitsi minä
74. Rakastan kesällä makoilla nurmikolla
75. Mulla on kova ääni huutaessa
76. Olin ala-asteella useimmiten luokan lyhin
77. Näytän pojalta ilman meikkiä
78. Autolla ajaminen on huippu kivaa
79. Oon välillä vähän aggressiviinen kuski
80. Nään tositosi usein painajaisia


81. Oon aika vaikeesti luettava ihminen
82. Oon mielestäni ihan hirveen tylsä
83. Mä oon ihastunut tällä hetkellä
84. En oo kaveriporukassa se joka puhuu eniten vaan ennemminkin se kuuntelija
85. Viihdyn myös yksikseni enkä aina kaipaa seuraa
86. Lintujen laulu on ihanaa
87. Oon kaikkiruokanen
88. Paitsi en voi sietää suolakurkkua, jalapenoja, oliiveja, punajuurta, perunasalaattia,...ja puolukoita
89. Mun parhaimmat ystävät asuu tällä hetkellä ympäri maailmaa mm. kaksi australiassa, yksi jenkeissä
90. Rakastan korkokenkiä


91. Haluaisin koiran, jonka kanssa voi ulkoilla
92. Oon hirvee vilukissa
93. En tykkää käydä saunassa
94. En osaa suuttua kunnolla
95. Jos kuitenkin suutun niin en oo pitkään vihanen
96. Haluaisin osata iskeä silmää kunnolla
97. Oon ehkä maailman hitain ihminen
98. Haluaisin tatuoinnin
99. Tykkään tutustua ihmisiin
100. Lasten pleikkaripelit on parhaita!

♥ Ninni

23 kommenttia:

Enna kirjoitti...

nenäleikkaukseen sä et mene ja en muista mitä muuta piti kiirjottaa :D SAAT KERTOO TOSTA IHASTUKSESTA MULLE!! on ikävä sua :(

piitsu kirjoitti...

Tuol oli hullun monta mikä mätsää mulla myös !:O
olipas outoo lukee! ihania kuvia ! :) yks esimerkki toi HUOMENTA juttu ! se on ihan sairaan ärsyttävää enkä koskaa jaksa vastata -.-

Ninni kirjoitti...

Enna - Noku haluun vähän aikuismaisemman nenän..Juu kerron toki ;) mullaki sua koska tuut?

piitsu - Haha varmasti ;D Joo niimpä aina vaan murahan takas jotain tai sitte en sano yhtää mitää :D ei olla vissiin mitään aamuihmisiä! kiitoskiitos :)

Anonyymi kirjoitti...

ai tollanen siro tyttö syöny 3 ihmisen ruuat ravintolassa :D hullua!

Piia kirjoitti...

Voi kuule sulla on ehkä maailman kaunein nenä ihan oikeesti!

Reetta kirjoitti...

Mitää hullusti samoja ku mulla!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo en tiiä itekkää kuinka jaksoin! aattelin vaan sillonki, että "ei ruokaa voi heittää menemään pakko syödä"

Piia - Mä en tykkää yhtään :( Mutta kiitos!

Reetta - Heheh ;)

Anonyymi kirjoitti...

etmee mihinkää nenäleikkauksee ! sulla on hullun söpö nenä :> tommone nallen .

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - hmhh, mutku emmä halua mitään nalle nenää :( ku aikuisen nenän! mut kiitos kuitenki : )

matilda kirjoitti...

ninnikulta sun nenä tekee susta persoonallisen!
ja haha nauratti jotkut, esim muistan yläasteella kun joskus mainitsit et meet sängyn alle piiloon kun et tahdo kouluun ja olin nii järkyttyny :DDDD
ja aww ihana erikoismaininta!<3 mulla on ihan kamala ikävä meidän porukkaa, tääl tapahtuu hirveesti ja aina tekis vaa mieli kerääntyy marin pöydän ääreens öymään ja juoruamaan!!

Ninni kirjoitti...

matilda - no eiii en tykkää yhtään! Joo samoin, mutta eiköhän me taas "pian" sinne kokoonnuta =)

Anonyymi kirjoitti...

paljon sun painoindeksi on?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Haha mikäs kysymys tää oli :D mutta noin 20 !

Anonyymi kirjoitti...

siis mä en nyt oikeen tajua, mitä sun nenässä oikein on vialla?? en nää mitään erikoista? normaali söpö siro nenä? :o

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Haluisin siitä vaan vähän ohuemman :) Se on outoo, että kaikki sanoo sitä normaaliks, kun musta ei tunnu kyllä yhtään siltä!

Anonyymi kirjoitti...

no voi herran jumala:D täydellinen normi nenä! olisit onnellinen..

Anonyymi kirjoitti...

oot _pelottavan_ samanlainen ku mä :D !!! ihan niinku ite olisin kirjottanu tän

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Haha en mä voi olla nenästäni onnellinen, mutta oon monesta muusta asiasta kyllä :)

Anonyymi - Vouu vähän siistiä ;)

Jenna kirjoitti...

klikkasin sun blogin auki ja mä tykästyin tähä heti! :o kirjotat jotenki nii kivasti ja sillee että tätä ei oo tylsä lukee ja oot taajuttoman kaunis!

Ninni kirjoitti...

Jenna - Hih kiva kuulla :) kiitos paljon!

Anonyymi kirjoitti...

It's a little bit hard to understand because i can't speak finnish, but i understood that you wanted to move to sweden, and what can i say.. it's boring here. Me myself want to move to finland.. heh! // Evvi

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Why do you want to move to Finland?! For example, here is a lot worse weather than there..:D

Evvi kirjoitti...

I don't really know, i just like it there.. :) we should meet sometime, we are like little cousins or something, you have me on facebook! :) / Evvi