27.4.2011

Hiirenkorvia

Oh tänään on ollu kyllä kiva päivä, vaikka en oo saanu paljon mitään aikaan. Toi sää vaan piristään oikeesti niin paljon. Tykkään niiiin, kun ulos mentäessä ei tarvii iskee takkia niskaan, vaan sinne voi vaan lähtee joku neule päällä. Ei tarvi miettiä mitään kerrospukeutumisia sun muita. Kotiintulomatkalla bussissa huomasin kuinka puiden oksiin on alkanut tulla hiirenkorvia - ihanaa! Mä riemastuin niistä niin, että hyppelehdin ja loikkelehdin kävelymatkan kotiin..:D Ei varmasti ollu vielä eilen puissa minkään näkösiä vihreyksiä. Jiiihaa kesä tulee ;)


Kun mä pääsin kotiin niin tehtiin äitin kanssa vähän pitsaa (äiti teki) ja sit rupesin vääntämään itelleni kalanruotolettiä. Ai hemmetti kun mun kädet puutu! Kolmannella yrittämällä mä onnistuin jei ja nyt oon ihan fiiliksissä täällä, koska oon oikeesti miettiny hurjan kauan kuin tollanen tehdään. Alku oli toki vähän hankala vielä, mut loppu lähti luistamaan musta jo tosi hyvin, kun näkikin jotain mitä teki.


Sit vielä vähä kuvia eilispäivältä, kun en ehtinyt niitä eilen tänne laittaa! Kävin siis lähiuimarannalla katsomassa kuinka paljon jäät on jo sulanut ja menin vähän siinäkin toivossa, että saisin rusketusta tälle talven jälkeiselle kalvakalle iholleni ja siinähän kävi sitten niin, että musta tuli pieni lobsteri. Tää kevätaurinko on aina yhtä petollinen ja koskaan en sitä hitto vie muista.

Pienet laskuvedet

Kaikki meni hyvin ja mä viihdyin ihanassa auringonpaisteessa, kunnes mua vastaan kipitti tämä pikku otus..hyi kamala mulle tulee kylmät väreet tota kuvaa kattoessa. Vaikka toi ei ollu mikään über iso, mut silti joku 4 senttiä niin IUU mä juoksin karkuun samantien tän kuvan jälkeen!


Nytpä lähdenkin tästä ulos käppäileen ja ehkä mä eksyn keskustaankin. ADIOS!

♥ Ninni

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voiksä tehä videon ku teet ton kalanruotoletin ja tommosen pään ympäri menevän ranskalaisen letin ?

Anonyymi kirjoitti...

MÄÄ EN OO IKINÄ NÄHNY NOIN ISOA HÄMÄHÄKKIÄ SUOMEN LUONNOSSA MITÄÄ hyi OIKEESTI :-((

mut sun hiukset näyttää tosi kiiltäviltä ja ihanilta tollei letillä! kivan näkönen, käy sulle :)

Jerry kirjoitti...

mikä ihme tuo öttiäinen on..

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - mä voin yrittää tehdä sellasia :) ongelmana on vaan, että mulla kestää yleensä hirveen kauan ja se että usein teen virheitä ja joudun alottaa alusta, mutta mä voin koittaa!

Anonyymi - Haha joo en ollu kyllä minäkään! Aloin melkein itkemään, kun sen huomasin..voi kiitos paljon :)

Jerry - Sano MOI mun ystävälle Heikki Hämikselle :) hyi

matilda kirjoitti...

hyyyyyi miten jäätävän kylmältä siellä näyttää, alku oli jo lupaava mut sit noi kuvat puolijäisestä järvestä ja sä nakupellenä tai ainakin melkein siellä!!!
ja hyi mikä hämis.

Ninni kirjoitti...

matilda - niin toi jää ja puiden lehdettömyys tekee sen ;D mutta eiköhän tännekin pian toi kesä saavu! äläpä..ihan karsee, mutta siellä päin noi ötökät vasta kamalia onkin!!