7.4.2011

Hautajaisviikko

Eilinen oli kyllä täynnä extemporea! Saatiin Misan kanssa illalla kuningasidea lähteä käymään baarissa. Nopeesti vaatteet vaihtoon ja auton rattiin. Tarkotus oli käydä vaan nopeesti pyörähtämässä ja jättämässä hyvästit Kharmalle, joka hautautuu lopullisesti lauantaian viimeisten bileiden jälkeen, mutta tottakai meidän reissu vähän venähti..Ei kovin kiva, sillä Misan piti mennä jo aamuseitsemäksi töihin. Pääsin kotiin kello 4.20 :) Että sellanen pikainen reissu meillä tällä kertaa. Tällaisia päiviä lisää kiitos!

namm äiti teki vadelma-mustikka pirtelöä :)

Baari oli täynnä kaljuja, 50-vuotiaita ja alaikäisiä :D Tosi outoa porukkaa eikä paljon yhtään tuttuja. Ei sitä samaa mitä yleensä eli toisaalta ihan hyvä! Törmättiin kuitenkin pariin kaveriin ja vietettiin ilta heidän kanssaan. En ite juonut, kun yhden limsan, jonka baarimikko tarjos mulle jeejee :) Mun terveysviikko tais vähän pissiä kyllä nyt..


Päällä mulla oli aika rennot vaatteet. Hennesin "uudet" housut pääsivät ekaa kertaa käyttöön ja tottakai mulla oli myös vaihtokengät tanssimista varten. Semmonen baari visiitti meillä :) Tänään on luvassa normaali tylsä päivä eli kauppareissu ja kotona löhöilyä. Illalla pitäis sit vielä mennä valmentelee naisia. Torstain jatkoja siis!

♥ Ninni

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miten siellä ala-ikäsiä oli :D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ainahan baarista ainakin yks alaikänen löytyy :D nyt niitä oli sattumoisin vähän enemmän! kavereiden lapuilla vissiin

Anonyymi kirjoitti...

kai sää nyt oot lauantaina vielä kharmaan menossa ku on viimesiä päiviä :D ?

Anonyymi kirjoitti...

Hei! mitä kuvien muokkaus ohjelmaa käytät ? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kai mä siellä meen käymään :)

Anonyymi - Joku suositteli Photoscapee, niin hankin sitten sellasen :) Oon tykänny kyllä!

Anonyymi kirjoitti...

sun pitäis tehä enemmän sellasia pidempiä postauksia :) ja kirjotella tänne usein :))

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kyllä mä mielestäni ihan tarpeeks usein kirjotan ja ei mun tarkotus ees itse asiassa oo kirjottaa joka päivä, niinkuin ekassa postauksessa kerronkin :) Pidemmistä postauksista oon täysin samaa mieltä!