6.4.2011

Extempore

Jehei tänään ei oo ollutkaan ihan mikään normaali päivä! Herätyskello soi jo 6.35 eikä ihme kyllä tehnyt ees kovin tiukkaa herätä, vaikka olinkin mennyt nukkumaan vasta kahdelta. Syy miksi jouduin heräämään jo noinkin aikaisin on se, että menin hiusmalliksi Hennille hänen kouluhommiansa varten. Luvassa oli siis tukan leikkuuta ja värjäilyä! Alotettiin värjäilyt siinä yhdeksän pintaan ja lopetettiin homma kolmelta. Mun tukka värjättiin kahteen otteeseen, koska ekaks sattui pikku mistake :D Väriaine oli pikkuisen liian litkua ja sitä oli valunut vähän vääriin paikkoihin, mutta ei se mitään Henni sai tän erheen hienosti korjattua ja väristä tuli ihan huippu kiva :) Aika samantapainen kuin mikä mulla oli ennenkin, mut ehkä hitusen tummempi ja eläväisempi. Oltiin suunniteltu kylläkin sellasta vaalenruskeaa tukkaa, mut tää on kyllä myös tositosi kiva!

Kun mä pääsin kotiin, niin tapahtui jotain..otin sakset käteen ja leikkasin sit ite vähän lisää tätä tukkaa :D Eikös se niin mee, että pieni vaihtelu välillä virkistää! Niimpä vähän lyhensin noita etuhiuksia, koska mulla on ollu jo hemmetin monta vuotta samanlainen tukka. Mua ärsytti ihan hirveesti se, kun kaikki sano, että "älä tee mitään sun hiuksille ne on hyvät noin" MUTTAKUN mä olin niin kyllästynyt! Ja joo tosiaan tän päivän vaatteet oli aika perus eli toi uus paita kirpparilta ja tregginssit Kappahlista. En hirveemmin jaksanu panostaa tota hiuskeikkaa varten.


Oon muuten ihan täysin unohtanu kertoo teille mun terveysviikosta! Alotin maanantaina herkuttoman ja mehuttoman viikon. Esim mehuissa on ihan älyttömän paljon ihan turhia lisättyjäsokereita ja mä ryystän mehuja ihan sikana..Tarkotuksena on myös syödä enemmän vihanneksia. Noh tähän mennessä mulla on mennyt ihan hyvin lukuunottamatta tietty sitä, että eksyttiin tänään Hennin kanssa mäkin drive iniin..:D Ei hairahduksia enää kiitos nam!


Ihanaa mulla on tänään vapaailta ja se meneekin varmaan Skinssin parissa :) 

♥ Ninni

12 kommenttia:

Enna kirjoitti...

ihan sikahyvin käy!! ei hitsi!! :) vaikk ne edelliseti oli ihanat nii niin on kyllä noikin <3 sori.. oon innokas kommentoija

Ninni kirjoitti...

Enna - Kiitos Enski :) Kiva saada välillä vähän uutta ilmettä :D hei mitämitä kommentoi vaan mä kommentoin kanssa paljon sulle !? D:

Enna kirjoitti...

mä tykkkään :) pakko nähä ku tuun tääl1ä

kati kirjoitti...

sopiii hullun hyvin etuhiukset!:) ainakin näistä kuvista katottuna:D

Anonyymi kirjoitti...

tai siis oikeastaan se vain paisui :D se on sille goldwellin värille tosi tyypillistä :/ mut onneks tästä nyt suurin piirtein selvittiin! ens kerraan tehdäänn kyl sit niin täydellinen sen kuvan mukaa et ei ikinä. :D

Ninni kirjoitti...

Enna - nähdäänkin :)

kati - hih kiitos kati :)

Anonyymi - Nojoo sä ehkä tosiaan tiedät vähän paremmin mitä siinä tapahtu :D tästä tuli henni tosi kiva! mä tykkään hirveesti, kiitos paljon :)

Lauriina kirjoitti...

iiihana tukka! sopii tosi hyvin toi otsis :)

Anonyymi kirjoitti...

ihana tukka ninnuska !! -sara

matilda kirjoitti...

sopii superhyvin toi otsis! mut yks juttu, mitä ihmettä on tregginssit....

Anonyymi kirjoitti...

ihanat meikit ja hiukset ! voitko joskus tehdä jonkun postauksen (ehkä videollisen?) missä näkyy miten teet/laitat noi meikit ja hiukset ! :)

Ninni kirjoitti...

Jonna-Lauriina - Kiitos paljon :)

matilda - tänks masi :) ne on sellaset vähä niinku farkkulegginssit, mutta enemmän farkut!

Anonyymi - kiitti paljon :) joo tottakai sellasen voin tehdä! yritän tehdä videomuodossa

Anonyymi kirjoitti...

oi kiva odotan innolla !