21.4.2011

"Ostin tänään uudet kengät" c Tuomas

Yh vihaan aamuja ja varsinkin aikasia aamuja. Tänään mulla valitettavasti oli sellanen, kun jouduin kiskomaan itteni ylös jo kuudelta :( Mulla ei ollu minkään näköstä kiinnostusta herätä, kunnes ajattelin kuinka lyhyt koulupäivä mulla on ja pääsen heti sen jälkeen takas nukkumaan. Noh enpä sit päässy, ku jäin TAAS hengaamaan koululle kahdeks tunniks ja sen jälkee menin vielä kaupungille pyörimään äiskän kanssa. Tarkotuksena oli löytää äitille jotkut aurinkolasit, mut koko kaupungissa ei ollu yhtiäkään sopivaisia! Mä sain kuitenkin uudet kengät vihdoin. Alko olla semi kärsineen näköset noi valkoset kengät ja ne oikeesti hajoo varmaan kohta käsiin. Kierrettiin ehkä oikeesti Jyväskylän jokaikinen kenkäkauppa läpi ja vaan parit hyvät löytyi. Olin ihan poikki siitä kävelymäärästä ja onneks ei muuten tarvinnu tyhjin käsin lähtee kotiinpäin.


Noi kengät tuntu ihan huippu hyviltä jalassa, olivat justii sen väriset mistä olin haikaillu ja vieläpä jotenkin tosi söpöt musta. Siinä eri kauppoja kierrellessä muuten kävi hassu juttu, mitä mulle ei nyt ehkä niin usein käy. Kävelin sisään Bianco Footweariin ja yks myyjä tuli ihastelemaan ja kehumaan mun vaatteita ja kehu oikeesti montamonta kertaa ja sano, että tykkää ite hirveesti sen värisistä vaatteista yms. Tuli aika imarreltu olo! Mulle ei varmaan koskaan ennen oo tultu sanomaan noin niin menin vähän hämilleni siinä sit. Muutenkin se myyjä oli tosi mukava ja palveli hirmu hyvin :) 

SpiritStore 62,10 €

Tiesikö muuten joku, että Spiritistä saa opiskelijakortilla 10% alennusta kaikista tuotteista? Mä en nimittäin ainakaan ollu ennen kuullu ja tänään se myyjä vaan sano asiasta ja noista kengistä lähti sit se kymmenen prossaa pois eli lähtöhinta oli 69 euroa. Ihan hyvä tietää tollanenkin juttu :)

Vanhemmat lähti just pois kotoa mummolaan ja vietän nyt sit yksinäistä pääsiäistä yksin oman itseni kanssa..eivaa enköhän mä jotain kivaa keksi ! Voisin vaikka lähtee tästä kauppaan ja valmistautumaan iltaa varten. Ajateltiin ehkä käydä keskustassa pyörähtämässä Misukan kanssa JA ei me ei muuten mennä tänään Senssin avajaisiin, koska kaikki menee sinne ja eihän siellä mahdu olemaan.

♥ Ninni

3 kommenttia:

Enna kirjoitti...

MÄ TUUN SUNKAA JOKU PÄIVÄ!!!!

Julia kirjoitti...

Hullun kivat kengät ! Ja Bianco on oikee paratiisi- ihania kenkiä ja ystävälliset myyjät :D

Ninni kirjoitti...

Enna - NIIN MUUTEN TULET!!

julia - Kiitos mäki tykkään hirveesti :) Tottatotta!