3.4.2011

Myrskyn silmässä

Mulla oli eilen hirveesti ideoita postauksien suhteen, mut nyt mun pää lyö vaan ihan tyhjää! No can do. Tää viikko on ollu yks surkeimmista pitkään aikaan..toki on tapahtunu kaikkii tositosi kivojakin asioita, mitkä vähän hyvittää tätä surkeuden määrää, mutta niistäpä en nyt täällä kerro ;) Tätä kurjuutta on nyt siis se, että oon ensinnäkin eläny ihan hirveessä läävässä koko tän viikon :D Lattiaakaan ei näy melkein ollenkaa, ku oon vaan viskonu tavaroita ympäriinsä. Ei näin, koska kompastelen noihin tavaroihin koko aika.


Toiseks oon heränny joka aamu ihan liian myöhään. Mun unirytmi on aivan sekasin taas..Tänäänki mulla olis ollu palaveri kello yhdeksän, mut mä tietysti nukuin pommiin. Kolmantena tulee se, että mä oon tulossa kipeeksi taas :( Olin reilu kuukaus sitten kipeenä ja nyt on vähän flunssan alkua taas havaittavissa, kun nokka vuotaa ku viimestä päivää. Eikä toi sääkään mikään ihan kehumisen arvoinen ole. Toisaalta hyvä, että sataa vettä - sulaapa ainaki lumet pois nopeemmin :) Mutta se nyt näistä angsteista! Mä lupaan itselleni, että ens viikosta tulee miljoona kertaa parempi ja toivon saavani aikaan jotain järkevää, muutakin kuin koneella istuskelua..



Nyt mä otan itteeni niskasta kiinni, pistän imurin laulamaan ja lähden kirpputorille järkkää pöytää. JA joo voisin myös käydä tänään salilla vähän jumppaamassa tän viikon herkkuja pois :) Kivaa sunnuntaipäivää kaikille!

Ps. Mua ärsyttää suunnattomasti, kun en osaa laittaa tota youtubevideoo vaan sellaseks palkiks! Joku osaava HELP ME

♥ Ninni

11 kommenttia:

Inka kirjoitti...

hieno asu! :) ihana toi pipo

sesilia kirjoitti...

heeei mikä kamera sulla on ? =)

Ninni kirjoitti...

Inka - kiitos :) jooo mustaki se on tosi kiva ja oli vielä oikee löytö! Lähtöhinta oli 25 euroa, mutta se oli alennuksessa 7 e :)

sesilia - Ömm Olympus SP-560UZ :)

Anonyymi kirjoitti...

hei voin kertoo neuvoja tohon postaushätään.. ois kiva joku esittely sun vaatteista joita vaikka eniten käytät tai sitten video muodossa jotain esittelyä vaikka sun päivän meikki tai mitä teet hiuksille joka aamu :)?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kiitos paljon vinkeistä niitä justiin kaipasinkin =) Noi kuulostaa hyviltä ideoilta !

Anonyymi kirjoitti...

hei meinasitko uskaltaa julkasta videomuodossa jotain ? :) vähän ois kiva

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo tottakai meinasin :) Mun pitää vaan opetella nopeentaa videotiedostoja, koska jos alan jotain meikkivideoo väsäämään, niin siitä tulee muuten ihan hirmu pitkä!

matilda kirjoitti...

se on kyllä totta että sun meikkausta katotaan sit 2 tuntia :D hehehe pusipusi

Anonyymi kirjoitti...

kun kopioit ton videon koodin tähän nii muutat ne height kohdat 25! ja huomaa että niitä kohtia on kaksi (:

Ninni kirjoitti...

matilda - Nykyään oon jo vähän nopeempi ! :D

Anonyymi - Oon kokeillu jo tota, mutta siinä tulee vaan sit se linkki näkyviin eikä sitä palkkia :(

piitsu kirjoitti...

Ihanat kuvat ninni ! ja sori ku luen näit vähä jälessä :D