5.4.2011

Mun paras nalle


Jep mulla oli tänään nakukuvailut Kamun kanssa! Eivaan näyttää vaan pahasti siltä, että mulla ei olis paitaa :D Löysin Kamun mun sängyn alta kylmettyneenä ja yksinäisenä, joten niimpä otin sen unikaveriks. Kamu on jo aika vanha ja hyvin kärsinyt mm. toinen jalka on katkeemassa, nenä on vähän halki ja turkki kulunut, mutta tää nalle on mulle kaikista vioista huolimatta tärkeä ja sillä on paljon tunnearvoa :) Oli mulla muutakin asiaa, kun höpistä mun lapsuuden lahjasta! Nimittäin kuvasin tänään meikkipostausta videomuodossa, MUTTA siitä tuli sen verran pitkä, etten mä voi valitettavasti laittaa sitä tänne vielä. Sitten kun opin nopeentamaan noita videoita, niin eiköhän se tänne ilmesty.


Löysin eilen kirppikseltä 50 sentillä tälläsen bikinien yläosan. Käytiin muuten eilen äipän kanssa hakemassa tavarat pois sieltä eli mulla ei ole enää pöytää siellä. Melkein kaikki mun vaatteet oli tosiaan mennyt wuhuu :) Se tarkottaa siis sitä, että mulle tulee nyt jonkin verran rahaa ja jeejee pääsen shoppaa uusia vaatteita! Tajusin kuitenkin tän innostuksen jälkeen, että en voi käyttää noita rahoja oikeestaan, koska on pakko säästää Bulgarian matkaa varten.

Ja tähän väliin mä ilmotan, että mä oon ihan ihastunu tohon Avrilin uuteen albumiin! Aluks se oli vähän mitään sanomaton, mutta kun kuuntelin kaikki kappaleet läpi pariin otteeseen, niin kyllä alko muuten mulle maistumaan.


Tän päivän huipennus oli se, että mä tein ihan itse ruokaa! Joojoo joku sanoo, että pastan keittäminen ja kanan paistaminen on ehkä maailman helpoin juttu, mutta mulle se on vaikeeta, kun en oo koskaan joutunut laittamaan ruokaa.


Ps. Osaako joku sanoo mistä saisin kuvanmuokkausohjelman?! Mulla oli kokeiluversiona Adobe Photoshop CS5 ja se on mulla käytössä enää tän päivä, joten uutta kaipailisin pikaisesti.

♥ Ninni

15 kommenttia:

Enna kirjoitti...

Voiij nippana!! onnistuit ruuanlaitossa. ei se poo ooikeesti nii helppoooo ku miltä vaikuttaa. me ollaan tehny täällä 6 viikkoo kohta ruokaa et kokokemuksen rintaääni sanoo että kyllä se on välillä haastavaa... Keitten kanssa menitkää bulgariaa? mäki haluun

Anonyymi kirjoitti...

Kirjotat vaan googleen hakusanaks photoscape ja sieltä tulee jotain linkkejä ja sieltä voit sen ladata, se on suomenkielinen ja tosi monipuolinen ja helppo käyttönen suosittelen :-)

Anonyymi kirjoitti...

photoscape on hyvä ja helppo muokkausohjelma! ja suomenkielinen ;)

Ninni kirjoitti...

Enna - Ootteko joutunu ite tekee aina ruokaa siellä?! Kuin ootte osannu :D Erikan, Annan, Lotan ja Maisan kaa meen :) Me mennään sinne laivalle sitte ;)

Anonyymi - Latasin ja tässä yritän opetella käyttämään, kiitos paljon vinkistä ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mitä tollanen tumma pasta maksaa? :o

Anonyymi kirjoitti...

nii ja se vielä että maistuuko se erilaiselle ku vaalee pasta? :)

Enna kirjoitti...

joo joka päivä!! asutaan iha itseksee täällä :D tuolla yläkerrassa asuu niitten perhe.. meillä on ihan omat oltavat :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - En tiiä kuinka paljon maksaa, mutta kuulemma ihanihan vähän enemmän, kun tavallinen vaalea! Maistuu se vähän eriltä. Ei ehkä oo ihan niin "makeaa" kuin vaalea. KOKEILE :)

Enna - Ei vitsi vähän kivaa :D!

Anonyymi kirjoitti...

Osta CS5. Tai lataa se ilmaiseksi. Jos ei taidot riitä, niin lataa Gimp 2. Paras minkä saa freewarena laillisesti. 

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Osaatko yhtään sanoo, että paljon maksaa esim toi CS5? Ku oon kuullu, et ne ois ihan hirmu kalliita :s Kiitos vinkeistä :)

Anonyymi kirjoitti...

moi nyt oon ihan idiootti, mutta mistä oot ostanu tummaa pastaa? :D:DDDDD kun mistää ei tunnu löytyvän :O

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mun mielestä ihan normikaupoissa myydään ;o en nyt mee vannomaan, että ihan joka siwasta löytyis, mutta ainakin isommissa k-kaupoissa ynnä muissa pitäis kyllä olla :)

Anonyymi kirjoitti...

Onhan se CS5 kallis. Voit ostaa sen nettikaupoista tai joissain it-alan liikkeissä voisi olla. Hintaa en todellakaan tiedä pelkälle Photoshopille. Itse latasin koko roskan eli Adobe Creative Suite 5 Designin netistä ja maksoin siitä about 2300€. 

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hui kamala ihan hirmunen summa! Ehkä mä alan nyt säästämään ja koitan pärjätä jonkin aikaa jollain muulla..:)

Anonyymi kirjoitti...

Sillä aikaa voisit kokeilla Gimp 2:sta.  :)