14.4.2011

Jännitysnäytelmä

Vihaan lenkkeilyä. Uskokaa tai älkää, mutta mä kävin tänään aamulenkillä?! Sängystä ylös, lenkkivärmeet päälle ja juoksemaan. Mulle tulee välillä ihan outoja päähänpistoksia kuten esim. just tää, että pakko päästä juoksemaan..ei niin yhtään sitten mun tyylistä. Oli kyllä ihmeen kiva juosta ja oli vieläpä tosi hyvä lenkkeilysää; ihanan viileetä ja helppo hengittää. Siinä lenkkeillessä sit tajusin, että täällähän on jo ihan kevät! Lumet on sulanu jo melkein kokonaan ja nurmikon tuoksu kantautu mun nenään - ihanaa :) Kyllä se kesä sieltä pian tulee. Päivällä en tehny oikeestaan mitään..paitsi siivosin. JA ihanaaihanaa mun tukkaan saa vielä tehtyä letin huhhuh! Mä säikähdin hirveesti, että noi otsahiukset estää sen tekemisen, mutta ei onneks :) Tykkään nimittäin hirveesti väsätä kaikkii erilaisia lettikampauksia.


Äiti heitti mut keskustaan iltapäivällä ja kävin ostamassa kuivashampoon. Mun on pitäny ostaa jo yli puol vuotta sitten kuivashampoo, mutta aina se on jotenkin jääny. Tarkotus oli ostaa Tony&Guy-merkkinen shampoo, kun olin kuullut sen olevan hyvää, mutta kävikin ilmi, ettei sitä valmisteta enää ollenkaan. Myyjä sit suositteli mulle Schwarzkopfin shampoota, joka oli melkein puolet halvempi, kuin TG ja tuoksuukin kuulemma myös paremmalta. Hintaa löytyi 6,90€. Onko jollain kokemuksia tästä tuotteesta?


Kicksistä suuntasinkin sit Misan kanssa Happee-Erä peliin. Voi samperi, että oli jännä peli! Happee oli vielä kolmannen erän alussa 4-0 häviöllä, mut hienosti ne sit sieltä nousi 5-6 voittoon. Jatkoajalle toi peli meni ja en oikeesti meinannu pysyä siinä penkissä, kun mua jännitti niin kauheesti. Onnea nyt vielä Happeen pelaajille nuorten SM-kullasta :)

 
Pelin jälkeen suunnattiin Misukan kanssa keskustaan..passioniin ja mäkkiin. Oltiin suunniteltu, että käytäis myös nopeesti Shakerissä, mutta ylläriylläri meidän tuurilla se oli just nyt 12.-13. päivä remontissa ja aukeaa taas huomenna! Eipä me sit jaksettu siellä yhtään pidempään pyöriä, joten otettiin auto alle ja Misa vei mut kotiin. Tulin siis just äsken ja väsyttää ihan hirveesti eli voisin painua suoraan pehkuihin. Hyvää yötä!

♥ Ninni

3 kommenttia:

Enna kirjoitti...

et arvaakkaan kui ihana oli lukea toi: Lumet on sulanu jo melkein kokonaan ja nurmikon tuoksu kantautu mun nenään - ihanaa :)
voin kertoo että kyllä muute maistuu huomenna tulla kotiin <3

Ninni kirjoitti...

Enna - haha nojoo on täällä vähän erinäköstä nyt kun sillon sun lähtiessä! :D moneltako oot suomessa?

Enna kirjoitti...

5 yli 5 jos lento ei oo myöhässä :>