12.9.2011

Aamuvirkku mä olla haluaisin

Miksi joka aamu väsyttää ja tekis mieli jäädä nukkumaan? Aina herätyskellon soidessa mä mielessäni kiroan sen kellon! Noh väsymyksestä huolimatta mulla on ollut ihan kiva päivä :) Kävin koulun jälkeen keskustassa tsekkaamassa henkan valikoiman..


..ja mukaan lähtikin muutama yläosa sekä tuubihuivi!

Peruspaidat 7,95 € kpl
Kukkapaita 9,95 €
Tuubihuivi 12,95 €

Sain yhdestä valitsemastani normaalihintaisesta tuotteesta 20 prosentin alennuksen, koska mulla oli sellainen alennuskuitti! Tottakai valitsin alennettavaksi tuotteeksi kalleimman eli tämän ruskean villapaita tsydeemin ;)

Neule 15,95 € (19,95 €)

Vaatteita ei voi koskaan olla liikaa! Huomenna mulla oliskin sitten asiakaspalvelun koe kääk, toivottakaa onnea sitä nimittäin tarvitaan..:D Harmi, etten ehdi nyt päntätä, koska se olis riennettävä jo kovaa kyytiä treeneihin!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

mistä toi sun ruskea laukku on? Kivoja vaatteita ostit! =)

Ninni kirjoitti...

Ninniiii - Se on Aleksi13:sta muistaakseni :) jee kiitos, minä myös tykkään!

Johanna kirjoitti...

millon oot ostanu sen laukun? kun olen ettiny hullun kauan tommosta laukkua ja toi on aiva ihana! =D

Ninni kirjoitti...

Ninniiii - Siitä on jo kyllä kolmisen vuotta, en oo ainakaan enää aleksissa noita nähnyt :( toivottavasti löydät jonkun samankaltaisen :)