16.9.2011

Ihana päivä!

Jee viikonloppu! Oon suunnitellut tätä viikonloppua jo pitkään. Kerrankin mulla on vapaata töistä ja harkkoja on vaan kahdet :) Ajattelin siis pitää kunnon kuntoilu- plus rentoutumis/löhöämisviikonlopun. Katsella leffoja ynnä muuta ihanaa näin syksyn keskellä. Baariinkaan en aio pistäytyä, sillä siellä on tullut käytyä nyt lähiaikoina ihan liikaa! Rahaakin se vaan söisi..


Aurinko lämmitti tänään ihanasti! Meinasin vetästä aamulla kouluun lähtiessä takin päälle, mutta onneksi jätin sen kotiin, oli nimittäin välillä jo tolla pelkällä neuleellakin tosi kuuma..Pipo oli ehkä vähän liikaa, mutta se on musta niin kiva, että halusin pitää päässä :)


Kävin iltapäivällä viemässä uuteen kämppään eilen ostetut henkarit ja peilin. Mun muutto tapahtuu tälleen pikku hiljaa..:D Käytiin vielä tossa iltasella mun luokkalaisen Karon kanssa kokeilemassa Kuntomaailmassa miltä bodycombat oikeen näyttää. Sen verran voin kertoa, että se oli aika jännää ja RANKKAA! Kuolin sen tunnin aikana ainakin kolme kertaa :D


Äsken kuulin äitiltä yhden jännän jutun ja mulle selvis, että mulla onkin vähän enemmän serkkuja, kun oon luullut! Tuli aivan puun takaa, kun äippä alkoi kertomaan jostain serkustaan, joka oli mulle kyllä ihan never heard ja tällä serkulla on kuulemma lapsia eli ne on mun pikkuserkkuja! Jännää, kun tulee tässä vaiheessa ilmi, hui :) Ne lapset on kuitenkin jo ihan mun ikäsiä.


Nyt laitan itselleni oikein herkullisen salaatin ja käperryn sohvannurkkaan katselemaan elokuvaa! Toivottavasti teillä on ollut ihana perjantai, ja parasta viikonloppua toivottaa minä :)

♥ Ninni

8 kommenttia:

Sara kirjoitti...

vitsi kävin ihastelemassa noita saappaita tänään, suositteletko kannattaako ostaa? :) tykkään noista paljon ja kun noi ois suht halvatkin ! :)

Ninni kirjoitti...

Sara - Mun jalassa noi ainakin tuntuu ihan sika hyviltä ja tukevilta :) oon ihan rakastunu! eihän noi varmaan parhaat mahdolliset jalalle oo esim. mulla alkaa särkemään loppupäivästä vähän jalkoja, mut se helpottuu sit kun saa kengät pois jalasta :) mutta noin mulle käy kyllä melkein missä tahansa kengissä, kun koko päivän kävelee..:D eli periaatteessa tollasiks seppälän kengiks voin suositella :)

Anonyymi kirjoitti...

Sinun serkkusi lapset eivät ole sinun pikkuserkkujasi, vaan sinun vanhempiesi serkkujen lapset ovat pikkuserkkujasi :)

Anonyymi kirjoitti...

älytöntä!

Enna kirjoitti...

onneks kissoilla on 9 elämää ;) ikävä sua ♥

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Lueppas vähän tarkemmin toi teksti ;) ihan äidin serkusta mä siinä puhuin :D

Anonyymi - Mikkooo..

Enna - haha mulla kesti hirveen kauan tajuta, et mikä kommentti toi nyt oli :D ihana sinä, mulla sua <3

Noora kirjoitti...

ihana syksyasu ja erityisen söpö pipo! :)

Ninni kirjoitti...

Noora - hih mä tykkään myös! kiitos paljon :)