28.9.2011

Happy face

Wipiiwipii tänään on ollut oikeen iloinen päivä :) Kerkesin melkein kouluun plus mulla oli hyvä fiilis auringon ansiosta. Koulun jälkeen mulla oli vielä muutama tunti töitä, mutta sitä ennen kävin kyselemässä vähän työharjoittelupaikkoja nelos jaksoa (9.1-24-2) varten. Ajattelin kerrankin olla ajoissa. Kävin yhteensä kuudessa paikassa. Vain yhteen paikkaan joku oli ennättänyt ennen mua ja muihin mun piti jättää yhteystiedot PAITSI viimeiseen paikkaan, johon mä pääsin suoraan pienen haastattelun avulla, johon en muuten ollut valmistautunut ollenkaan..! Voitte siis varmaan kuvitella kuinka sönkötykseksi se meni. Eli siis mut voi löytää meidän TOP-jaksolta Forumin Seppälästä JEE ;)

Veli oli laittanut ranuja ja nugetteja jams!

Mä olin yhtä iloa koko työpäivän. Yksi nolo tilanne sattui, kun mulle tuli asiakkaaksi ehkä maailman parhaimman näköinen ihminen, jonka olen koskaan eläessäni nähnyt ja menin aivan totaalisen lukkoon :D Siitäpä ei sitten sen enempää!


Töistä päästyäni mä kävin vielä juosten henkassa ostamassa äiskälle yhden paidan ja löysin samalla itsellenikin alesta yhden kivan paitulin. Tai se ainakin näytti henkarissa kivalta..:D Hennesille on muuten tullut nyt viikon sisään ihan himo paljon kaikkia ihania asusteita ja takkeja ja kaikkee ääwh tulis jo palkka :(

Nyt mä alan selaileen uusinta cosmoa ja sen jälkeen tv:n ääreen ;) Hyviä öitä parhaat lukijat t. iloinen minä

PS. muutosta kuulette parin päivän sisään!

♥ Ninni

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ajattelin tässä, et mitä sun elämään tai lähinnä aamuihin kuuluu, kun tuntuu ettet ikinä ole ajoissa koulussa? mikset vain ota itsees niskasta kiinni ja mene sinne ajoissa?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mä vaan en ole yhtään aamuihminen :( vaikka heräisin monta tuntia aiemmin kouluun, niin mulla tulee silti kiire ja saatan myöhästyä. Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta aina pitää juosta bussipysäkille..Kumma juttu mä kyllä aina oon ehtinyt töihin enkä oo sieltä KOSKAAN ollut myöhässä. Mun pitäis ryhdistäytyä, mutta en tiedä kuinka!

Enna kirjoitti...

ite just oon käyny h&m:llä ostelemassa.. ainakin 100€ menny hups :D