18.9.2011

Urheiluviikonloppu

Hienosti onnistui mun aamuherääminen..Kello kyllä soi ja mä melkein nousinkin jumppaamaan, mutta väsymys vei voiton ja jäin nukkumaan. Nukuin muuten pitkään ja kerrankin hyvät yöunet! En ole paljoa tänään ehtinyt tekemään. Kävin keskustassa ostamassa parit alusvaatesetit ja sieltä harkkoihin.


Koko seuran akrotreenit! Kerrankin pääsin katsomaan miltä treenaaminen tuolla näyttää, kun ei töitä ollut. Valmennuksesta sitten suoraan kuntosalille, joka oli ihan tyhjillään! Mun lisäksi siellä oli vain yksi nainen, joka häipyi paikalta miltei heti mun tuloni jälkeen.


Rakastan urheilusuorituksen jälkeistä fiilistä ja sen jälkeen onkin aina ihana vaan lösähtää tohon pehmeälle sohvalle..8) Salilta mä suuntasin suorinta tietä kotiin suihkuun! Matkalla napsin parit kuvat syysjutuista.

Vaahtera, minun lempipuuni :)

Lakkasin kynnetkin pitkästä aikaa! Voisin ruveta kasvattamaan omia kynsiä noiden geelijuttujen pois ottamisen jälkeen. Kynsiä on niin kiva laittaa :)


Tossa iltasella kävin vielä vähän kruisailemassa kaverini kanssa :)


Ja sitten olis aika mennä nukkumaan. Ihanaa yötä :)

♥ Ninni

Ei kommentteja: