7.9.2011

Kun mikään ei kiinnosta

Tänään mä heräsin todellisuuteen. Syksy on täällä.


En pidä tästä vuoden ajasta. Kaikki kuolee. Lehdet putoaa puista.


Tulee sadepäiviä. Päivät on harmaita ja melankolisia.


Lämpömittari ei huippuaan hivele. Kerrospukeutuminen on yksi plussa syksyssä!


Harmaus ja koleus vetää suupielet alas. Mikään ei kiinnosta, edes ne asiat, joita oikeasti tykkää tehdä.


Kaikki on hyvin, kun taas toisaalta kaikki tuntuu kaatuvan päälle.


Onko täällä joku muu, jotai vaivaa syysmasennus? Itse olen pistänyt merkille, että mulla on tämmöiset samat fiilikset joka syksy! Kun mikään ei kiinnosta. Tekisi mieli maata päivät pitkät peiton alla ja unohtaa kaikki..Viime vuonna mä lähdin viikon hermolomalle Helsinkiin. Mitähän sitä tänä vuonna keksisi.

♥ Ninni

7 kommenttia:

Laura kirjoitti...

mulla on ainakin ihan sama juttu! Kesä kuluu aina sairaan nopeesti ja sit taas ootellaan joku 9kk uutta kesää.. :s

Sara kirjoitti...

jep mulla sama ! syksy on niin pyllystä kun voi vaa olla..

Anonyymi kirjoitti...

Seurusteletko vielä? :)

Anonyymi kirjoitti...

syksy on kamala!!!! saaattaa olla että tiesitkin jo mun mielipiteen vaikka minähän en siis juuri koskaan valita tästä ilmasta :)) t.mirrrr

Anonyymi kirjoitti...

Joka syksy myös täällä havaittavissa samaa ! Ihan sama vaikka elämä olisi muuten ihan täydellisestä eikä mitään stressiä tai mitään.. silti vaan masentaa, tekis mieli olla vaan peiton alla ja nukkua :/

Anonyymi kirjoitti...

Hei Ninni! Kyl se siit !! Sit ku nää kakka kelit on ohi niin voit ''nauttia'' enemmän! ja sit taas voi aatela että kohta on taas kesä!! Tsemppii sinne!! kyl sä selviit tästäkin syksystä <3

Ninni kirjoitti...

Laura - Just tollasta oikeesti elämä on! ainaista kesän odottelua..

Sara - Mutta onneksi sekään ei kovin kauaa kestä :)

Anonyymi - EN seurustele :DD

Anonyymi - voi kyllä tiesin ;) kohta se kesä on täällä taas - not!

Anonyymi - Voi niimpä, miten joku syksy voikaan saada aikaan niin hirveetä tuhoa :(

Anonyymi - kiitos tuosta tsemmppauksesta! Tommoiset iloiset kommentit aina piristää :)