14.9.2011

Boots

Matkalla koulusta kotiin mulle tuli päähän pistos, että mun on nyt saatava yhdet kengät. Olin käynyt jo aiemmin katselemassa Seppälässä yhtiä saapikkaita, jotka ihastuttivat mua. Mulla oli pari talvea sitten käytössä äidin tosi vanhat (about 30 vuotta?!) ruskeat saappaat, jotka äiti sitten päätti heittää roskiin. Mä oon edelleen tosi katkera asiasta..Tänään mä sain kuitenkin tilalle uudet ruskeat saappaat :)


Mä oon jo pidempään miettinyt, että haluan nimen omaan ruskeat saappaat. Seppälässä oli justiin kivannäköset, sirot perussaappaat, jotka siis tosiaan lähtivät mukaan, kun tuntuivat jalassa niin mukavilta ja tukevilta :) Hintakaan ei kirpaissut!


Mua vaan pelottaa vähän noissa noi liukkaat pohjat!


Kävin kiertelemässä myös muissa Jyväskylän kenkäkaupoissa, mutta en löytänyt mistään muualta tollaisia ihan tavallisia saappaita, joissa ei ole mitään ylimääräisiä härpäkkeitä. Löytyi kyllä muitakin kivoja saappaita, mutta hinta liiteli pilvissä..useimmat yli sata euroa. Toivottavasti nämä nyt mulla kestäisivät, vaikka eivät olekaan oikeaa nahkaa!

♥ Ninni

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hihhih mä kokeilin noita just tänään!! =)

Linkku kirjoitti...

Oii onpa nätit! Mulla on vaan sellaset mustat saappaat nii ruskeetkin vois tosiaan olla kivat :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mutta jätit hyllyyn ;) Eikö tuntunukin hyviltä jalassa!! Tai no ainakin musta ne tuntu tukevilta..:D

Linkku - Hih eikös vaan :) Eikun sitten hankkimaan sellaisia!