27.9.2011

Boring!

Voi kamaluus! Mulle iski tänään hirveä paniikki siitä, että mä tosiaan muutan pois kotoa lauantaina!? Eikää..mä en halua sittenkään :D Tää on niin mua, että ekaks halutaan hirveesti kaikkee ja sitä odotetaan kun kuuta nousevaa ja sitten kun se tilanne oikeasti tulee nenän eteen, niin tekis mieli juosta vaan karkuun..Sama juttu kun kävi mun 18 v. synttäreiden kanssa!


Kaksi tylsää päivää takana. Oon lusmuillut vaan kotona, joten kuvat on nyt tosi vähissä!


Mä oon alkanut ikävöimään mun vaaleita hiuksia..Värjääminen takas ei kuitenkaan onnistu ihan noin vaan tsädääm, joten eiköhän projekti pikku hiljaa vaaleisiin taas voisi alkaa. Täytyy kyllä sanoa, että tää tumma tukka on kolkytmiljoonaatsiljoonaa kertaa paremmassa kunnossa, kuin ne blondit oli! Äsh..en tiedä.

♥ Ninni

5 kommenttia:

matilda kirjoitti...

kerro jo siitä muutosta! minne muutat ja kenen kanssa =)

Anonyymi kirjoitti...

Toi tumma tukka kolkytmiljoonaatsiljoonaa kertaa seksikkäämpi.

Anonyymi kirjoitti...

Komppaan ekaa anoo! ;)

Enna kirjoitti...

miss u miss uu

Ninni kirjoitti...

matilda - piakkoin ;) malttia masi! se kenen kanssa on varmaankin jo tullut selväksi :) ainakin oon täällä monta kertaa jo sanonut!

Anonyymi - Olis varmaan, jos mä en näyttäis kalkkilaivan kapteenilta :D

Anonyymi - Kerronkerron ;)

Enna - Minä sinua myös!