20.9.2011

Sad face

Tänään minä olen ollut tuo punainen pallo tuosta kuvasta. Vettä tuli ämpäreittäin alas kouluun lähtiessä ja koulussa mieli painui vielä entisestään alaspäin erään opettajan takia, josta onkin ollut jo aiemmin puhetta täällä blogin puolella. Tällä kertaa ihan kyyneliin asti. Puhelin lenteli yhtenään kädestä ja kohta varmaan toimi enää ollenkaan :(


Koulusta kotiin tultua mun piti lähteä käymään salilla, mutta mua väsytti niin paljon, että nukuin ilta seitsemään asti ja sitten pitikin jo lähteä valmentamaan. Sanotaanko, että turha päivä. Voisin kumittaa koko päivän kalenterista pois, niin huono oli! Seuraavaksi tuleekin ylläripostaus, joka on jo kuukauden myöhässä..:)

PS. Toivottavasti teillä on ollut vähän parempi päivä kuin tällä murheen murtamalla täällä!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä se opettaja nyt teki? :o

Anonyymi kirjoitti...

voooi ninni:( samaa kysyisin että mitä nyt? :o

Anonyymi kirjoitti...

mä en ole täällä sun blogissa huomannut mitään tuosta opettajasta! haluatko kertoa jotain? :)

Ninni kirjoitti...

Toivottavasti teille selveni angstangst postauksessa asia :)