13.9.2011

Huonoa käytöstä

Sataasataa..Alkuun päivä näytti hyvältä, kunnes tota vettä taas alkoi jostain puskemaan :( Tänään ei ole ollut hyvä päivä. Ehdin kouluun ajoissa (wuhuu) ja sain aspan kokeen siirrettyä perjantaipäivälle! Siinä olikin sitten ne hyvät jutut tästä päivästä ja alamäki alkoi. Istuin yrityksen toiminnan tunnilla ihan hiljaa, kuuntelin mitä opettaja puhuu ja leikkelin siinä kaksihaaraisia samalla, kunnes yhtäkkiä tämä opettaja haluaa heittää mut ulos luokasta! Yritin siinä sitten vähän neuvotella asiasta, mutta ei. Mua oikeesti ihan nauratti toi tilanne, koska mä en häirinnyt kenenkään opiskelua ja kuuntelin myös itse opettajaa, mutta tehkööt niinkuin tykkää.. Ainakin kävi selväksi, ettei tämän opettajan tunnilla leikellä hiuksia :D Laski opettajan propsit ihan tyystin!


Koulun jälkeen mä tulin kotiin ja olin niin poikki, että ajattelin ottaa pienet päiväunet..Heräsin kuitenkin vasta neljän tunnin kuluttua hups!


Nyt tämä opettajan sanojen mukaan huonokäytöksinen nuori nainen lähtee harjoituksiin! Adios ;)

♥ Ninni

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

no aika jännäläine irmeli :D:DD

Anonyymi kirjoitti...

haha :D kyllä mun mielestä tunnilla sais vaikka nukkua jos tahtoo, se on sitte vaa iteltä pois. mut aika tyhmää toi ulos heittäminen, ku kuitenki kuuntelit sitä opettajaa samalla :p

Tiinus kirjoitti...

Olit paljon nätimpi blondina :( olin kade sun hiuksille. Nyt näytät hirmu kalpealta.

Anonyymi kirjoitti...

taidan tietää kestä opettajasta puhut. itekki joskus kauppiksessa olleena, sai aina siltä opelta paskat niskaan lähes turhasta ja opettikin vielä samaa ainetta. kuulemma nättejä tyttöjä aina kohteena:D no mikäs siinä

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - noniiin..

Anonyymi - Nojoo älä muuta viserrä! :D

Tiinus - Hah oon ihan samaa mieltä, mutta se blondaaminen poltti hiusta niin pahasti, että pakko tehdä tämmöistä väliaikaista muutosta. Plus mulla oli vihreä tukka! Kyllä musta vielä blondi tulee joskus tulevaisuudessa :)

Anonyymi - Voivoi..pitäis kyllä lailla kieltää tollaset kääkät! :(

Sara kirjoitti...

höh kakshaarasten leikkaaminenha on just paras tapa keskittyä tunnilla! nimimerkillä mun hiuksissa ei ollut yhtään kakshaarasta enää abivuoden lopussa ;D

Maija kirjoitti...

Ääh, tiiän niin ton tunteen! Ku tietää ettei oo oikeesti tehny mitää väärää, ja opettaja vaa purkee huonon fiiliksen suhun! Ja mun mielestä pitäs olla joku "varotus" ennen tommosta luokasta ulos heittoa -.-

Anonyymi kirjoitti...

oon löytäny sun blogin sattumalta jonkin aikaa sitten, nyt löysin uudestaan ja aloin seuraamaan.:) ollaan näköjään samassa koulussakin!

mullakin oli sama irmelin kurssi viime vuonna, ja tein ulosheittolistaa melkein koko kurssin ajan.. listaan tuli muistaakseni 13 rastia! ite lensin pari kertaa pihalle ja yks tummaihonen poika lähestulkoon joka tunnilta mille tuli. pidettiin irmeliä tyhmänä ja hölmönä, mutta kurssin "loppukeskustelussa" osoitti kyllä olevansa tosi terävä ja jopa ihan hauskakin tyyppi ;)

Ninni kirjoitti...

Sara - Noniin sanos muuta..harmi, etten näköjään voi toteuttaa parturointiani enää koulussa :D

Maija - Joo mä myös mietin tota varotusta..olis ollut ihan kiva :D Ps. en tiennyt, että oot Ruotsissa! Täytyypä siis selailla sun blogia ;)

Anonyymi - Voi hauska kuulla! Ja vielä samassa koulussa vou :) Meidän luokalta se ei oo heittänyt ketään muuta ulos..tai ainakaan sillon, kun mä siellä tunnilla oon ollut, mutta tiedän kyllä yhden pojan luokaltani, joka hyvin usein lentää pihalle :D Mustakin se vaikutti ainakin alkuun tosi mukavalta, nyt vaan yhtäkkiä ilman mitään varoitusta päätti heittää mut ulos. En ymmärrä vieläkään, että miksi :(