19.9.2011

Say hello to Veikko-fisu

Nyt mä huomaan kuinka huolimaton ihminen mä olenkaan! Tänään ties kuinka monennetta kertaa mulla jäi avain kotiin ja rupesin soittelemaan paniikkipuheluita vanhemmille. Onneksi sain iskän kiinni ja hän lainasi mulle autoaan sekä avaimia..Aamukiireessä vaan aina jää jokin asia tekemättä (useimmiten juuri ne tärkeimmät asiat heh). Mitenhän meillä Hennin kanssa tulee menemään, kun molemmat ollaan ihan samanlaisia ja unohdetaan aina jokin asia johonkin..Hyvin todennäköisesti se on sitten joka ilta puhelua ovenavaajille!


Enkun tunnilla mulla oli tylsää. Kirjottelin julkaisukelvottomia tarinoita vihkoon ja piirsin käteeni Veikko-fisun. Oon ihan sata varma, että toi kala on yön aikana jotenkin onnistunut liimautumaan mun pärstääni :D hope so not!


Olipas varsin peruspäivä. Ei tapahtunut mitään erikoista tai maata mullistavaa (kopkop koputa puuta)! Tänään mulla on lepopäivä salitreenistä, koska vedin koko viikonlopun ja treeniinhän kuuluu myös lepo. Nyt se olis kuitenkin lähdettävä valmentamaan uuden musiikin kanssa, johon mulla eilen muuten meni ihan totaalisesti hermo! Siitä lisää sitten marraskuun kisojen jälkeen!


♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tykkään sun blogista ihan tosi paljon! Oot symppiksen olonen tyttö :) Onko noi ruskeat kengät h&m:ltä?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mulla oli äsken vielä tosi huono mieli, mutta sun kommentti piristi nyt kyllä ihan hirmu paljon! Toi merkkaa mulla niin paljon :) kiitos hirmuisesti! Ne on Andiamosta :)

Anonyymi kirjoitti...

haha voooi ihana veikko-fisu!!:) sun blogi on ihan paras, käyn varmaa viiesti päivässä kattoo ootko postannu:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kiitos piristävästä kommentistasi :) Ihana kuulla! haha hassu olet :D