15.9.2011

Rakkautta ilmassa

Mä täällä haaveilen uusista popoista. Korkokengistä nimittäin. Mulla lähti justiin kirpparikassiin muutama pari korkokenkiä ja näinpä ollen mun muutenkin niin pieni kokoelmani pieneni entisestään. Kengät olivat kyllä sopivia, mutta korko alkoi olla vähän turhan matala mun makuuni :( Tilalle olis siis kiva saada uusia pareja ja selailinkin tossa vähän nellyn sivuja..Löyty paljon kivoja kenkiä eikä ees kovin hintavia oo noi jotkut!


Samaten mä haaveilen täällä laukuista..


..ja vielä vähän lisää kengistä.


Tekis ihan hirveesti mieli tilata jotkut noista, mutta ehkä mä vaan odotan kiltisti seuraavaa palkkapäivää..jos pystyn plääh! :D Kenkiä vois ostella vaikka joka päivä! Miksi niiden pitääkään olla niin hintavia..? :(

♥ Ninni

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mihin kirpparille oot viemässä sun kenkiä? :)

Anonyymi kirjoitti...

Ooh vai rakkautta;)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Vielä ei oo tietoa, mutta ilmottelen sitten tänne, kun tiedän :)

Anonyymi - Rakkautta rakkautta ;)