5.9.2011

Syyskuun avajaiset

Minä täällä hei! Pitkästä aikaa. Kamera on ollut poissa käytöstä muutaman päivän ajan, joten kuvia en ole napsinut. Ei mulla kyllä itse asiassa oo mitään kuvattavaa ollutkaan, koska kipiänä kotona sairastelen :( Huomenna se olis silti mentävä kouluun, koska oon muita jäljessä..Hienosti alkaa tämä syyskyy.


Perjantai päivä meni koulussa, ilta Brassa tanssien. Oli muuten ihan mahdottoman kiva vaan tanssia! Lauantaina, parin tunnin yöunilla hienosti töihin. Sen jälkeen mä oonkin vaan potenut täällä kotona kuumettani :( Lyhyt postaus, mutta ajattelin vaan olla kiva ja ilmottaa, että kaikki on hyvin ja hengissä ollaan!

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei pakko kysyä nimittäin sun hiukset on aivan ihanat!! :)
Millä saat niistä noin kuohkeat? Itsellä on ihan lättänät vaikka mitä yrittäis tehä näille.

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Aij, kiva kuulla :) Ei mun hiukset mitenkään hirveen kuohkeet oo ja en tee niille mitään, ne on luonnostaan vähän laadultaan semmoset :D Mut varmaan joku hiustalkki vois toimia? :) tai semmonen hiuspuuteri!