30.8.2011

Plääh

Kello kuusi heräsin oikeen virkeenä ihanaan, aurinkoiseen päivään. Kävin lämpimässä suihkussa, meikkasin kaikessa rauhassa, laitoin hiukset ihanille kiharoille, söin hyvän aamiaisen ja lähdin iloisena kouluun. Kaikki oli täydellistä! Okei..kunhan haaveilen täydellisestä aamusta. Todellisuudessa mä heräsin tänään erittäin epävirkeänä kello kuusi johonkin hirveään ääneen, katsoin ikkunasta ulos ja menin takaisin sängyn pohjalle makaamaan..Sateesta pidä mä en.


Sainpa sit itteni kuitenkin ylös vähän yhdeksän jälkeen ja hoidin kaikki aamurutiinit pikapikaan. Lähdettiin Hennin kanssa hoitamaan asuntoasioita ja siitä sitten kouluun yhdeksitoista. Hienosti kolme tuntia myöhässä..:D Mun vatsa kurni koko koulupäivän, koska en ehtinyt aamulla syödä enkä ehtinyt käydä kouluruokailussakaan :( Onneks mua odotti täysi jääkaappi kotona!


Koulusta kotiin ja nukkumaan. Kattelin vähän telkkaria, pänttäsin enkun sanoja ja lähdin valmentamaan. Eli siis mulla on ollut tänään ihan peruspäivä! Ei mitään erikoista paitsi, että sain nyt ihan virallisen luvan muuttoon - jee :) Nyt voisin käydä vielä jääkaapilla, ottaa enkun kirjan kauniiseen käteen ja simahtaa lopulta kirjan päälle. Kauniita unia!


♥ Ninni

8 kommenttia:

matilda kirjoitti...

arvasin heti ettei toi aamu ollut oikea, vaan joku uni. haha meijän nipa.
ja mitämitä minne oot muuttamassa! oot maininnu siitä täällä lähiaikoina mut haluun tietää. vastaa vaikka feisbuukissa, ei täällä tarbii, ja haluun kuulla kaiken :)
pusipusi

Anonyymi kirjoitti...

NINNI SULLAKO ON NOI MUN VAALEET SHORTSIT !1!11 oon ettiny niiitä niiin pitkää ja repiny kaikki hiukseni päästä noitten takia ! mur mur :D LOTTIS

Ninni kirjoitti...

matilda - hahah ;D mistähän lie aavistit! kerronkerron :)

Anonyymi - :DD Siis onko noi SUN!! Mä löysin noi MUN KAAPISTA vähän aikaa sitten ja ihmettelin, että millon mä oon muka tommoset ostanu :DD saat ne takas heti kun nähdään!

Anonyymi kirjoitti...

JOO haluan ne kiitos ! miten ne ikinä on sinne joutunu :D hyvä me!!

Anonyymi kirjoitti...

Ei voi kyllä muuta sanoa kun että oot ihan älytön likka, deitille?:)

Anonyymi kirjoitti...

hiljast o :D

Lali kirjoitti...

Like your outfit. :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ei mitään hajua!:D

Anonyymi - Mikko..:D

Anonyymi - Mm aina ei jaksa/ehdi kirjottaa :/

Lali - aww thank you :)

Ayesha - ? :D