3.8.2011

Extensions

Jehei kyllä vaan mä olen hankkinut lisuketta mun tukkaani! Vihdoin. Kauan katselin nettisivuja ja luin suosituksia mistä kannattaa pidennykset hankkia. Jotenkin mua kuitenkin epäilytti tilata netistä, koska jos hiukset olisivatkin sitten ihan väärän väriset tai huonolaatuiset. Kuulin, että eräs kaverini saa alennusta Hairiumin hiuksista, joten niimpä me sitten tänään suunnattiin sinne :) Plussana tässä oli myös se, että pystyimme vertailemaan mikä hius on lähinnä omaa väriäni. Mun omat hiukset on edelleenkin niin vihreät, että mikään hiuksista ei ollut täysin samanvärinen. Otettiin kuitenkin kaikista lähimpänä oleva ja mä sitten värjään niitä samassa yhteydessä koko pään kanssa.


Tosiaan valitsin siis pidennysmenetelmäksi Clip-onit, koska musta tuntuu, että ne kestää mulla kaikista pisimpään. En siis aio pitää näitä joka päivä vaan ihan vaan silloin tällöin :) Heti kun pääsin kotiin, niin mun oli ihan pakko kokeilla, miten ne soveltuu oikeasti tähän omaan väriin. Ero oli aika huomattava, mutta ensi viikolla sitten värjäilemään, kun rahaa tulee! Pidennyksistä siis lisää sitten, kun saan ne kunnolla kuosiin ;)

♥ Ninni

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

tossa kuvassa noi näyttää ainaki iha aidoilta ku ei sitä värieroo ei sillein huomaa :) paljo noi nyt sit niinku makso?

Ninni kirjoitti...

Laura - Hah nojoo tossa ne ei nyt oo ihan niin huomattavissa, mutta luonnon valossa kyllä huomaa selvästi sen eron! Mä en muista paljonko alkuperäinen hinta oli tarkalleen (about 90-100 euroa), mutta mulle ne lähti mukaan 70 eurolla :)

Anonyymi kirjoitti...

Lisääs mun mese... saatat sitten muistaakkin mut ;)

eli kiitajaa@hotmail.fi