15.8.2011

Peace

Aattelin tulla päivittelemään tälleen nopeesti vaan tän päivän asua ja pari uutta juttuakin mä kävin koulun jälkeen nopeesti ostamassa. Ihanaa, että mä olen oppinut taas pitkästä aikaa käyttämään housuja! Älkää välittäkö mun lässähtäneistä hiuksista..:D


Kaulakoru ja toppi Lindexistä. Toppi makso 14,95 € ja kaulakoru oli 5,95 € :) Kävin hakemassa vielä uuden eyelinerin, joka on siis maxfactorin tuotoksia. Paras testaamani eyeliner ehdottomasti, koska se ei leviä eikä kulu päivän aikana pois ja on tosi helppo levittää! Tulin äsken kotiin ja tein itelleni äkkiä salaatin ja nyt pitääkin sitten rientää jo harkkoihin, joten heido ihanaiset ;)


♥ Ninni

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

toi salaatti näyttää niin hyvälle! :p

Ninni kirjoitti...

Sara - Ah ja sitä se kanssa oli! Oon tainnut rakastua