23.8.2011

Keittopäivä

Byääh mä en päässyt tänään kouluun, koska mulla oli lääkäri ja siellä meni pitkän pitkä tovi. On ollut aikamoinen lusmu päivä..telkkaria, kokkailua, vaatekaapin läpikäyntiä ynnä muuta. Oon syönyt pelkästään keittoja mmmh :)


Kokeilin vähän erilaista meikkiä! Ei paljon poikkea mun normaalista arkimeikistä, mutta vähän paksumpi rajaus eikä kajaaleita ja luomivärejä sun muita härpäkkeitä.


Ja tästä lähti mun työni vaatekaapin inventaariosta!


"Pari" vaatekappaletta saa nyt kyllä luvan löytää uuden kodin :)


Nyt se ois alettava väsäämään referaattia huomiselle aspan tunnille..mulla menee varmaan koko yö plääh!

♥ Ninni

11 kommenttia:

Sara kirjoitti...

nam, mitä noi keitot on? varsinkin toi kolmannen kuvan näyttää tosi hyvältä :p

Ninni kirjoitti...

Sara - eka on tomaattikeittoa ja toinen kasvissosekeittoa :) Ja toi olikin ihan taivaallista ah

Anonyymi kirjoitti...

miten pystyt luopumaan kaikista noista vaatteista?! mulle on vaikeeta antaa sellasiakin pois mitkä ei enää ees sovi tai näytä hyvälle..:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - nokun mä en käytä niitä kauheesti ja ne vaan pyörii ihan turhaan tuolla kaapissa :) uusia tilalle vaan ;) Mullakin kyllä oli ennen toi, ettei oikeen mistään raaskinu luopua!

nita kirjoitti...

nam noi keitot näyttää herkullisille! :)

Anonyymi kirjoitti...

ootko miettiny et tekisit blogikirppiksen? =)

Ninni kirjoitti...

nita - toi tomaattikeitto ei ollut mitenkään hirveen herkkua, kun se oli jotain kaupan ällömömmöä, mutta kasvissosekeitto mmm 8)

Anonyymi - AI hei joo toi oliskin muuten aika hyvä idea! :)

Anonyymi kirjoitti...

miks kävit lääkärissä? ootko kipee :s

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hakemassa reseptin ja en siis oo kipee, kunhan kävin tarkastuttamassa itteni :)

Anonyymi kirjoitti...

meinaatko jonnekin kirppikselle viedä vaatteita, vai koitatko ns. blogikirppistä?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Vien kirpparille, mutta ajattelin ehkä osan vaatteista kokeilla myydä blogikirppiksellä :)