24.8.2011

Moves like jagger

Ja niinhän siinä sitten kävi, että tein koulujuttuja yömyöhään ja pääsin lopulta nukkumaan klo 3.30..Olin tosi innolla heräämässä kuudelta ja meinasinkin jäädä nukkumaan, mutta tämä biisi sai muhun puhtia ja olin koko päivän tosi hyvällä tuulella, teki mieli juosta koulun käytävillä ympyrää ja semmosta :D 


Päällä oli uudet ruskeat housut, joista mä ainakin tykkään ihan hirveesti! Vähän vaihtelua mun yleensä mustiin tai sinisiin housuihin :)


Olin koulun jälkeen lähdössä kotiin, kunnes mun mieleen tuli idea, että voisin käydä ihan huvikseen vaan tsekkaamassa keskustan Centrum kirppiksen, kun en ollut siellä vielä koskaan aiemmin käynyt. Mukaan lähti kauan kaivatut olohousut sekä harmaa villapaita.

Pinkit olohousut 2 € / Centrum (Asos)
Harmaa paita 2 € / Centrum (H&M)

Nyt oon vaan chillaillu kotona ja kuunnellu musiikkia, mistä tulikin mieleeni, että oon toteuttamassa musiikkipostausta tässä lähiaikoina! Ainakin mä toivon saavani sen valmiiksi tässä elokuun aikana :) Päivää piristi vielä lisää postilaatikon sisältö, sillä sinne oli ilmestynyt uusi Cosmopolitan! Sitä siis selailemaan nyt ;)

Ps. Mitä mieltä olisitte blogikirppiksestä? Sitä ehdotettiin nimittäin ja oon myös itse sitä miettinyt joskus :) Ja nyt kun noita vaatteita tosiaan olis myytäväks menossa!

♥ Ninni

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana Ninni! Ja joo toi blogikirppis ois kiva :)

Enna kirjoitti...

oii toii kappale just kuulin sen taas ja se on ihanA!

Anonyymi kirjoitti...

millon kaveripostaussss? ;D

Melinda kirjoitti...

hah,katselin juuri nuita samoja pinkkejä olohousuja pari päivää sitte Centrumilla :D päätin sitte jättää ostamatta,kun omistan jo melkeen samanlaiset (:

Anonyymi kirjoitti...

JOOOO tee blogikirppis !!

Anonyymi kirjoitti...

hei kauan sul menee joka aamu kun laittaudut kouluun? oot aina niin nättinä ja hiukset kivasti niin tuli mieleen et kauan menee :) ja blogikirppis olis hyvä idea!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Pitääpä harkita sitä ehkä :)

Enna - mmm se on ihana :)

Anonyymi - No NIIMPÄ!! :D mulla on kestäny siinä miljoona vuotta ja kestää varmaan toiset miljoona, kun äh sitä on niin raskasta tehdä..:/

Melinda - Ohoh, sittenhän mulla kävi varsin hyvä tuuri ;)

Anonyymi - Mm vois sitä ainakin kokeilla :)

Anonyymi - Ömöm vaihtelee ihan sikana! Joskus menee 10 minuuttia ja joskus joku tunti..:D riippuu pesenkö hiukset ym :) Hiukset kivasti!? en ymmärrä musta ne on ihan kamalat tällä hetkellä ja en koskaan jaksa tehdä niille mitään..:D mutta kiitos paljon :)

t. naapurin poika kirjoitti...

meikän eka blogi jonka luin kokonaa

Ninni kirjoitti...

t. naapurin poika - Haha, en oo varma kuka oot, mutta hieno suoritus ;)