22.8.2011

The more you wear it, the more you love it

Mua on alkanut ärsyttään tässä elokuun aikana se, kun mun hiukset ei pysy suorina vaikka mitä tekis!! Ennen kyllä pysyivät, mutta enää ei..mistähän lie nyt sitten johtuukaan. Noh ei toi laineikas tukka silti mun päivääni pilannut, koska oli tosi mukava päivä koulussa :)


Käytiin mun luokkalaisten tytyjen kanssa koulun jälkeen keskustassa. Tsekattiin muun muassa McDönäälds, henkkamaukka, suomalainen kirjakauppa ja jc. Mun mukaan kotiin lähti housut sekä neuletakki.

H&M 19,95 €
H&M 19,95 €

Tässä vielä pari vaatetta, jotka ostin viikonlopun reissulla! Olivat niin halpoja ja kivoja päällä, etten viitsinyt jättää niitä niihin alerekkeihin pyörimään.

Halpahalli 2,50 € (9,95 €)
Halpahalli 5,00 € (29,95 €)

Oon ostanut tässä lähiaikoina niin paljon vaatteita, että kohta olis taas aika ruveta varailemaan kirpparilta pöytää! Nyt se ois kuitenkin lähettävä valmentelemaan tyttösiä, joten heipodei :)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa että sun luokkalaiset ottaa sut mukaan kaikkiin juttuihin :) koska kaikki ei oo läheskään yhtä onnekkaita!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - NIIMPÄ! Ja oonkin niin kovin kiitollinen noista ihmisistä mun luokalla :)