18.8.2011

Kauppis

Tää päivä alkoi maailman huonoimmin!! Mun piti mennä kahdeksaksi käymään uudessa koulussa eli siis Jyväskylän kauppiksessa, johon sain kutsun viime keskiviikkona. Kävi kuitenkin niin, että eka mä myöhästyin bussista. Sitten bussiin päästyäni kaikki oli ok, kunnes bussikuski tajuaa ajaneensa ihan väärään paikkaan ja tekee U-käännöksen ja näinpä mä myöhästyin vielä vähän lisää. Kolmanneks en löytänyt paikkaa johon mun piti mennä ja etsinkin sitä sitten siinä sen 20 minuuttia :) Kaikki nämä yhdessä olin myöhässä vähän yli tunnin! Kaiken kruunas vielä toi ihana sade..


Sain opolta lukkarin käteen ja eikun odottelemaan seuraavan tunnin alkua. Mun luokka oli IHANA! Ne otti mut vastaan niin hyvin ja oli hirmu sosiaalisia ja ystävällisiä ja mukavia ja ihania ja parhaita ja mitähän vielä..:) Kaikkea mitä vaan voi toivoa! Oon erittäin tyytyväinen mun päätökseen lähteä opiskelemaan liiketaloutta ja jättää hotelli-, ravintola- ja catering-ala taakse :) Innolla huomista odotellen.

Nyt mun pitäis lähteä meidän seuran kisoihin eli siis Family Cheer Competitioneihin! Niistä lisää illemmalla ;)

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

<33

nita kirjoitti...

oii sä oot ihana! :) tuun jotenki hirmu hyvälle tuulelle näitä sun juttuja lueskellessa.. :D ps. ihana huivi, mistä tuo on?

Anonyymi kirjoitti...

mistä tuo rannekoru on?:)

Anonyymi kirjoitti...

what is with it? ;)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - <3

nita - Voi vitsi tuo on kiva kuulla kiitos paljon sinulle :) Hauska, jos huvittaa! Huivi on äidin eikä mulla oo mitään hajua mistä se on :( varmaan jostain Yves Rocherilta joku lahja tms..:D

Anonyymi - Heii en mä ymmärrä :(