29.8.2011

Väliaikatietoja

Musta tuntuu, että nyt on tulossa maailman sekavin postaus, koska tulee tietoja kolmesta päivästä..! Yritän kertoa lyhyesti. Lauantaina heräsin aikaisin töihin palvelemaan asiakkaita. Mulla oli jalassa vaan noi uudet pinkit pökät, joten tein varastotöitä ensimmäisen tunnin, kunnes henkka aukes ja pääsin ostaa itselleni uudet mustat housut. Tismalleen samanlaiset kuin olin ostanut pari viikkoa sitten..:D Mukaan tarttui myös valkoiset rintsikat ja musta vyö, koska mä tajusin, etten mä omista yhtäkään mustaa vyötä!

Vyö 14,95 € / H&M

Töiden jälkeen me käytiin äitin kanssa ruokakaupassa ostamassa illan eväisiin aineksia. Kokkailtiin texmex-juttuja. Välillä on ihan kiva tehdä tosta vähän erilainen versio ja jättää lätty syömättä. Sekoittaa vaan kaikki muut ainekset keskenään, niin syntyy hyvä salaatti!


Lähdin vielä illalla kavereiden kanssa tanssimaan baariin. Mua harmittaa ihan hirveesti, koska mä en ottanut kameraa mukaan :( Toi iso mötikkä on joskus ihan hirveen epäkäytännöllinen, kun painaa niin pirusti. Tekis hirveesti mieli ostaa joku hyvä pokkari, jonka vois ottaa aina baariin mukaan! Ehkä joululahjaks sitten sellanen, koska ens palkka menee sisustusjuttuihin ;)


Eilinen päivä meni nukkuessa. Mä en ymmärrä kuinka mua väsytti niin paljon, mutta mä oikeesti nukuin koko päivän! Ilta myöhään äiti raahas mut kuntosalille pitkästä aikaa ja onneks muuten raahas, koska nyt mä sain siihen intoni takas ja aion ruveta käymään siellä enemmän :)

Tänään mä nukuin ekan kerran pommiin..Myöhästyin onneks vaan tunnin verran, mutta mä oon silti ihan hitsin paljon muita jäljessä, koska alotin opintoni muutenkin myöhässä :( Oli hyvä päivä koulussa! Kävin hakemassa lukiolta mun lukiolaiskalenterin, koska kaikki muut oli saanu tollaset siellä itse tunnilla ja mullakun tota lukiota ei vielä tässä jaksossa ole. Ihanaa, että noita vielä riitti, koska toi on niin kätsy ja siellä on hyviä tarjouskuponkeja.


Nyt mä lähden Hennin luokse pakkaamaan muuttolaatikoita ja sitten valmentamaan Venusta! Kuulette myöhemmin lisää tästä muuttoaiheesta ;) Mä oon niiin innoissani!!

♥ Ninni

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voisitko ottaa kuvan niist rintsikoista sun päällä, nii näkee sitten miten ne oikein istuu ja miten kivat ne on :)

Anonyymi kirjoitti...

hei voisitko tehä postauksen tosta sun opiskeljusta? käytkö siis kaksoistutkintoo ja jos niin ni mitä alaa amiksessa? kiitti! =)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mä tosiaan toivon, että tämä kommentti laitettiin tänne läpällä :D En mä tänne nettiin laita mitään semmosia kuvia :)

Anonyymi - Joo voin! Ainakin sitten, kun oon päässyt ihan kunnolla mukaan tähän touhuun eli eiköhän syyskuun aikana ilmesty :) Kiitos itsellesi ideasta ;)

Anonyymi kirjoitti...

Ootko alkanut karppaamaan?:) (ei hitto vihaan tota karppi-sanaa :D) Mäkin oon muutaman kerran tehnyt niitä ruokia ja on kyllä hyviä ja söisin niitä enemmänkin, mutta tuntuu että ne on niin työläitä ja niihin menee enemmän rahaa.. :S

Anonyymi kirjoitti...

hahah mikä helvetti toi ekan anonyymin kommentti oli............ :D:D:DD: -sara

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - En, mutta se kiinnostaa mua kovasti :) Ja oon kyllä jo osittain vähentäny hiilareiden saantia! Tuolla kirjassa ainakin näytti olevan helppoja ja nopeasti valmistettavia ruokia eikä mitenkään hirveen hintaviakaan aineksia tainnut olla :o ps. mä en myöskään tykkää tosta karppi-sanasta :DD

Anonyymi - haha mäkin ihmettelin sitä, mutta selviskin, että mun kaveri oli käynyt laittamassa sen :DD