18.8.2011

FCC 2011

Tässä vähän leikkimielisistä seuramme kisoista kuvia! Mut oli nakitettu valokuvaamaan sinne, joten kuvia löytyy ja paljon.


Kisoissa oli siis kaikennäköistä aktiviteettia ja erilaisia pisteitä, kuten toi kasvomaalaus, cheer-kirppis sekä akrobatiapiste ja kahvio.


Kilpailusarjana toimi tänään avoin sarja ja osaansa siihen otti neljä ryhmää.


Yleisiöä oli kertynyt ihan mukavin määrin. Mun vieressä istui tollainen söpö, pieni "pariskunta"! Antoivat koko ajan toisilleen suukkoja ja vain sillon kun mun katse vältti heidät. Kuolin siihen suloisuuden määrään ja olin ihan sulaa vahaa..:D


Yleisö kirjoitti paperilappuselle, minkä esityksen tahtoisi voittavan ja äänien laskennan aikana kilpialijoille ja harrastajille järjestettiin toimintaa tossa matolla :)


Palkintojen jaossa voittajaksi selvisi Jaguars Starwars!


Ja sitten vielä muutamat kuvat kisasuoritusten ja palkintojen jaon jälkeen ;)


Vähän ylimääräsiä suklaapatukoita..meikä kahmi housuntaskuihin minkä kerkes :D


Oli oikeen onnistunut tapahtuma ja kaikille jäi varmasti hyvä mieli! Tuolla oli vielä sellanen piste missä piti suunnitella seuralle joku fanituote. Ehdotelmia tuli 8 ja mä tein niistä neljä..:D mulla vaan puski niin paljon kaikkee hyviä ideoita!

Huomisiin :) Jos huomenna sataa, niin mä lupaan ampua kaikki!!

♥ Ninni

7 kommenttia:

Julia kirjoitti...

Vooi kylläpäs vaikutti kivalta tapahtumalta !

Anonyymi kirjoitti...

awwww toi nuoripari!! maailman söpöimipä tollaset:) ihana postaus, tykkään niin paljon sun tavasta kirjotella

Ninni kirjoitti...

julia - Ja se myös oli :) Sun ois pitäny olla katsomossa julia!

Anonyymi - Nojooo älä viiti ne oli ihan huippu söpöiinejä! Hehh tosi kiva kuulla, kiitos paljon :)

Emmi kirjoitti...

En voi uskoo et missasin tän!! kasvomaalausta ja toi tsiippari mihin voi laittaa oman naaman?? :DDD aahahhahaa :D harmi vaan et toi alkeismainos tehtiin mustavalkosena, se olis niin paljon siistimpi värillisenä!

Ninni kirjoitti...

Emmi - Ens vuonna sitten Emmi ;) Joo eikö ollukin ihan huippuja ideoita tänä vuonna!! :D Niitä itse asiassa oli muutama värillinenkin :)

Anonyymi kirjoitti...

mitä seuratuotteita keksit ? :)

Anonyymi kirjoitti...

heei oon oottanu tohon kysymyksenn vastausta aika kauan =D