12.8.2011

Uutta roinaa ja operaatio KAKKU

Tää perjantai piristi tosi paljon mun niin muuten kurjaa viikkoani! Ihanaa, mulla oli ihan huippu hupaisa päivä :D Kouluun oli kiva mennä ja siellä mulle muuten selvis, että oon saanut paikan kaksoistutkinto ryhmästä :) Mullahan tosiaan oli palkkapäivä keskiviikkona, joten ajattelin mennä koulun jälkeen keskustaan etsiskelemään vähän uusia juttuja piristykseksi. On se vaan niin hemmetin hienoa tuntea itsensä rikkaaksi edes sen muutaman päivän ajan, kunnes taas ollaan siinä tilanteessa, että tili ammottaa tyhjyyttään..

SpiritStore 9,50 € (39,00 €)
Andiamo 55,40 € (64,90 €)
Vila 39,95 €
GinaTricot 14,95 €                                                                                                       GinaTricot 29,95 €
Pieces 39,95 €
H&M 19,95 €
H&M 4,95 €
H&M 7,95 €

Löysin melkein kaiken, mitä olin suunnitellutkin löytäväni :) Vielä uusi laukku ja pari paitaa jäi uupumaan, mutta eiköhän nekin pian mun omaisuuttani ole. Tää oli jotenkin yllättävän helppo shoppailu kerta, sillä lähestulkoon joka kauppaan mennessäni nappasin ekan silmiini osuneen miellyttävännäköisen tuotteen ja menin kassalle maksamaan :D Kaupungissa kiertelyn jälkeen mä lähdin Nellan luokse leipomaan kakkua huomisia synttäreitä varten. Mulla jäi kamera aamulla kotiin, joten ainokaiset leipomiskuvat otettiin mun kännykällä! Ja hei kyllä vaan, me (kokkikolmoset..) tehtiin toi kakku ihan kahdestaan ;) Kyllä nyt sopii olla ylpeä.


Muutamia ongelmia esiintyi..esim. kakun leikkaaminen, kakun paistuminen, sormen palaminen ynnä muut sellaiset aiheuttivat pientä probleemaa, mutta niistäkin sitten selvittiin! Paitsi että toi mun sormet tumma kohta on vieläkin hitusen kipeä auts :( Huomenna siis juhlistetaan Nellan 18 v. synttäreitä, mutta niistä lisää sunnuntaina! Huomisesta tulee muuten pitkänpitkä päivä, sillä mulla on töitä ennen noita partyja. Tulkaa moikkaamaan mua Suomalaiseen, kun mä oon ekaa kertaa kassalla kääk..

♥ Ninni

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

mä meinasin ostaa ginasta tollasen samanlaisen mustan jakun, mut se jäi sinne nyt vielä toistaiseks oottelee mua :D ja mite oot päässy suomalaiseen töihi? vähä siistii :)

Anonyymi kirjoitti...

rakastan sun blogiiis,koukussa ollaan:D kuuluu ehottomasti top3-listalle! sun kaverin ennan blogi kuuluu myös;) ootte ihania

Ninni kirjoitti...

Laura - Mun on jo pitkään pitänyt ostaa jonkinnäköinen ja kun olin hukannut tossa kesällä yhden mun jakun, niin nyt oli oiva tilaisuus hankkia uusi :) Suhteilla suhteilla..:D niinkun nykyään melkeen aina vaan suhteilla saa töitä..ja se on muuten sääli!

Anonyymi - Hui toi on niin hassua kuulla, että voi kuulua jonkun top3-listalle! Oon ihan otettu täällä nyt, kiitos tosi paljon :)