17.8.2011

Hiilarit huitsin nevadaan

Tänään mä en ole kuvannut mitään muuta kuin mun ruoka-annoksia! En muuten ole aiemmin kirjoittanut tästä asiasta eli nyt kai on jo aikakin. Oon parin viikon ajan kokeillut syödä vähän erilailla kuin yleensä ja katsoa huomaanko mä mitään eroa. Ei siis mitään ulkonäöllistä eroa, vaan sitä tunnetta! Kutakuinkin tältä on näyttänyt mun parin viikon syömiset.


Aamupala

  • Kaurahiutaleet
  • Pakaste mustikat (itse poimin!)
  • Vaniljajogurtti


Lounas

  • Marinoituja kanasuikaleita
  • Jäävuorisalaattia
  • Tomaatti
  • Kurkkua
  • Juusto kuutioita



Päivällinen

  • Ranskankermalla marinoitua kanaa
  • Makaroneja
  • Jäävuorisalaattia
  • Kurkkua
  • Tomaatti
  • Viinirypäleitä
  • Halloumi-juustoa


Näiden lisäksi mä napsin välipalaksi muutaman cashewpähkinän plus tietty kaikki juomingit mitä tänään on joka aterialla mennyt. Eli siis oon tyytynyt ihan vaan veteen. Ennen tätä testausta mulla oli jotenkin hirveen turvonnut olo aina. Aina, kun suuhunsa jotain pisti, niin sen jälkeen en kyllä ollut enää rantakunnossa. Päätinpä siis kokeilla vähä hiilarisempaa ruokavaliota. Ihan vaan tälleen testausmielessä! Nyt kun oon vähän aikaa tota kokeillut, niin voin kyllä sanoa, että mulla on jotenkin kevyempi olo. Ihan huvikseni kävinkin parina päivänä puntarilla ja se näytti -2 kg vähemmän. Mulla ei siis ole koskaan ollut mitään ongelmaa painoni kanssa eikä tää kokeilu ollut mitenkään "laihdutusmielessä", kunhan vaan halusin sen ällöttävän turvotusolon pois. Tämä siis jatkukoon!

ps. Voin suositella lämpimästi esim. samasta ongelmista kärsiville :)

ps2. Kävin tänään tunnin lenkillä!! (huom minä)

ps3. Mulla alkaa huomenna taas uusi koulu!

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mulla on just toi sama ongelma että heti turvottaa ! eli pitää kyllä testata,kiitos vinkistä:) mihin kouluun meet?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kannattaa tosiaan joo testailla! Eihän tietenkään kaikilla voi sama toimia, mutta toivotaan, että apu löytyy :) Turvotus on nimittäin joku maailman inhottavin tunne..Oon kauppiksessa eli liiketaloutta opiskelen :)