6.8.2011

Väriä, pituutta ja paksuutta

Mä olin nyt malttamaton ja menin itse värjäämään hiukseni sekä lisäkkeet! Käytiin äitin kanssa kaupassa ostamassa kevytvärit, koska tummasta kestoväristä tulis ihan kauhea juurikasvu. Olisin halunnut kutosta, mutta sitä ei löytynyt mistään, joten jouduin ottamaan hieman tummemman sävyn - kääk! Väristä tuli kyllä loppujen lopuksi ihan kiva, jokseenkin tumma tietty, mutta kyllä tää tästä haalistuu :)


Mutta nyt siis tosiaan näihin pidennyksiin, eli siis settiin kuuluu yksi kolmen, kolme kahden ja kaksi yhden osiota. Näissä seuraavissa "ennen ja jälkeen" -kuvissa mulla on päässä yksi kolmen sekä kaksi kahden osiota :) HUOM toi ponnari on vähän eri korkeudella noissa.


Pidennykset on vielä vähän eriväriset kuin oma tukka. Mun pitää käydä ensi viikolla ostamassa jotain tuotteita jotka oikeesti kunnolla poistaa tota vihreyttä tuosta! Lisäksi mun pitäis vielä vähän leikata noita pidennyksiä muotoon, kun ovat vielä niin tasapitkät..

♥ Ninni

Ei kommentteja: