10.8.2011

Päläpälä

Nyt ei voi muuta sanoa kuin, että mulla on ollut maailman surkein alkuviikko. En oikein tiedä mistä mun kannattais tää tarinointi aloittaa, kun on niin paljon kerrottavaa. Mulla on ollut joka päivä ihan tajuttoman paljon tekemistä, kun tuo koulukin alkoi maanantaina ja hei koulusta muuten puheen ollen suunnitelmiin tuli ISOJA muutoksia. Niinkun moni varmaan muistaa, niin munhan piti lähteä Jämsänkosken ammattiopistoon opiskelemaan liiketaloutta. Olin jo ihan varautunut lähtemään sinne, kunnes perjantaina postiluukusta kolahtaa kirje Jyväskylän ammattiopistosta. Mä jännityksellä avasin sen kirjeen ja tadaa, mut on hyväksytty opiskelemaan Priimukseen hotelli-, ravintola- ja catering -alan perustutkintoa :) Musta tulee siis tarjoilija wuhuu!


Tästä koulusta, jos nyt jotain pitää sanoa, niin nää ekat kolme päivää on olleet oikeestaan ehkä mun elämäni yksinäisimpiä ja hiljaisimpia koulupäiviä..Kävin maanantaina ensimmäistä kertaa ikinä yksin kouluruokailussa! Se oli ihan hirveetä. Tiistaina sama toistui. Tänään mulla onneksi oli jo yksi tuttu messissä :) Se vaan on niin outoa, kun en tunne melkein ketään koko koulusta, kun yleensä on tuntenut jo valmiiksi puolet. Mutta joo tässähän sitä sitten tutustuu ja mä muuten tykkään oikeasti ihan hirveästi tutustua uusiin ihmisiin!


Blogin elottomuuten on yksinkertaisesti vaikuttanut ajan puute. Mulla on ollut nää kolme päivää koulua yhdeksästä kahteen ja siitä sitten nopeasti kodin kautta valmentamaan, palaveeraamaan ja töitäkin mä oon ehtinyt tekemään. Mä olen ollut jopa pienessä kolarissa. Illalla oon ollut niin puhki, että oon painellut melkein vaan suoraan sänkyyn. Mun kurjan viikon alun kruunaa sitten tietenkin koulusta myöhästyminen sekä pahimmatnaistenvaivat ever. Miten kaikki huono voi sattua yhtä aikaa?! :D Mutta jottei tää pälpätys menis ihan liiallisuuksiin, niin päätän ihan suosiolla tän postauksen nyt tähän ja toivon hartaasti, että huominen ois maailman paras päivä (tuskinpa vaan, mutta ainahan sitä toivoa voi..).

Toivottavasti teillä kaikilla on alkanut viikko hyvin ja tsemppiä koulujen alkuun niille keillä alkaa nyt ihan uudet kuviot!

♥ Ninni

5 kommenttia:

Enna kirjoitti...

voi nainen sä oot hot!! ja ihanaa kun et hylännyt meitä ja minua <3

Anonyymi kirjoitti...

näytät paaaljon vanhemmalta laseilla ja tummilla hiuksilla :D! mikä ei siis oo huono juttu ollenkaan ;)

Ninni kirjoitti...

Enna - Hot..:D No NIIN onneks ei tarvinnu!

Anonyymi - Huh se on vaan hyvä! jes :D

Anonyymi kirjoitti...

Moikka, eksyin sun blogiin ja pakko kommentoida tosta sun koulun alusta - itse muutin jyväskylään ja vaihdoin sepän lukioon toiselle luokalle ja ekat viikot on ollut tosi yksinäisiä, koska en tunne sieltä yhtään ketään -.-! masentavaa :-D

ja jotain kivaakin sanottavaa, tosi kiva blogi :)! vaikutat niin aidolta ja sellaselta, jonka tekstejä jaksaa lukea :)

-Nella

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Aijaa eli aika samankaltaista tilannetta sielläkin! Etköhän sä sieltä kavereita saa, oot vaan avoimin mielin ja meet rohkeesti juttelee muille :) Kyllä se siitä pikku hiljaa! Kiitos paljon sulle, toi oli ihana kuulla :)