6.8.2011

Zhob

Tässä olis ne korkkarit joista mainitsin yhdessä postauksessa. Kävin pari päivää sitten noutamassa noi postista ja samalla palautin aiemmin Nellystä tilaamani kengät. Noi sopivat huippu hyvin jalkaan ja olivat tosi tukevat eli siis koko valinta meni ihan nappiin :) Halusin kerrankin vähän väriä kenkiin ja noissa sitä nyt on!


Mä rakastan korkeita korkoja! Jos mulla on korkkarit niin niiden sit kanssa pitää olla korkeat. Mua vaan harmittaa hirveesti, koska mä oon periaatteessa aika pitkä ja jotkut 13 sentin korot jalassa oon melkein 180..Ja siis melkein kaikki mun kaveri on jotain 160 senttisiä. Onko joillain muilla ongelmia pituutensa kanssa?

♥ Ninni

3 kommenttia:

Suorittajanainen kirjoitti...

Ninni hei mä oon sua paaaaljon pidempi! En koskaan kehtaa käyttää korkoja ku ne jalassa olisin kaks metrii pitkä!

Katriina kirjoitti...

Mulla myös ongelmia! :) Oon ilman korkoja n 177 ja rakastaisin käyttää mutta rohkeus ei aina riitä..;s

Ninni kirjoitti...

Ida - Et sä nyt Ida ihan hirveen paljoo oo pidempi katoin eilen ;) Ja höpön löpön mikään kaks metriä pitkä ida! Korot vaan jalkaan ja menoks :)

Katriina - Periaatteessa se on ihana tietää, ettei ole yksin ongelmansa kanssa, vaan on muitakin samassa veneessä kulkevia! Rohkeutta sulle kuitenkin korkojen käyttämiseen :) mäkin eilen uskaltauduin olemaan tosi pitkä eikä tuntunut pahalta! pikkuhiljaa totuttelemalla hyvä tulee ;)