19.8.2011

Herkkää

Voi hohhoh onpas ollut varsinainen herkkispäivä! Koulussa menin juttelee opon kanssa, koska mut oli siirretty toiselle luokalle ja kun en millään olis halunnut siirtoa, koska mä tykkäsin aiemmasta luokasta. Tuli ihan hirveen paha mieli, kun opo sanoi, että mun on pakko vaihtaa luokkaa kaksoistutkinnon takia :( Sain ruokiksella puhelun, että saankin jäädä sille ihanalle ja parhaalle luokalle ja taas mä itkeä tihrustin, tällä kertaa onnesta :D


Kävin koulun jälkeen kattoo olisko henkkaan tullut yhtiä kivoja housuja, jotka kovasti halusin. Niitäpä sitten oli, mutta pidin pääni enkä ostanut niitä! Kävin myös yhdessä ihanassa sisustusliikkeessä etsimässä taulua, peiliä ja kaikkee muuta kivaa pientä, mitä voisin tonne huoneeseeni kaivata :)


Kohta pitäiskin sitten alkaa pakkailemaan, sillä lähdetään koko perheen voimin viikonloppumatkalle serkkujen luokse Haapajärvelle. Siellä onkin sitten luvassa kunnon biletystä, kun sedällä on 50 v. juhlat :) Hyvää viikonloppua kaikille ihanille!

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihana blogi! ei mulla muuta:)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voi tommoset kivat kommentit piristää aina niin kamalasti! Kiitos paljon :)

Anonyymi kirjoitti...

oot tosi nätti! ruskeet hiukset sopii sulle mielettömän hyvin! ja tykkään lukea sun blogia :-)

Asta (: kirjoitti...

Miks sulla on täydelliset hiukset !! :((

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voi onnistuit piristämään mun muutenkin jo niin hyvää päivää! Kiitos kovasti :) kiva kuulla

Astamiau (: - Asta katso sun hiuksia vaan! ne on ihanat :)