14.9.2011

Kukkakuosia

Nyt on ihme tapahtunut! Mä olen ollut hyvällä tuulella koko päivän, vaikka ulkona näyttää kamalalta. Lähdin kouluun hyvillä mielin :) Mulla oli kaksoistutkinto opon kanssa keskustelu, jossa suunniteltiin vähän mun opiskelurytmiä ja laitettiin lukio aineet lukkariin. Kolmos jakso tulee olemaan aika easy, koska mulla on vaan kolme kurssia heh. Opon kanssa käyty keskustelu oli mun vanhalla koululla ja jotenkin mulla tulee aina hirvee ikävä sitä sinne mennessä :( Oli kyllä ihana nähdä kaikkia oppilaita ja opettajia!


Vaihdoin koulurakennusta päivän aikana. Meillä oli atk:ta yksi tunti, kunnes mä pääsin kotiin ja muut jäi tekeen koetta! Mä en olis millään halunnut lähteä koulusta kotiin, vaan olisin halunnut jäädä tekemään tehtäviä, mutta en saanut jäädä :(


Voisin alkaa väsäilemään itselleni jotakin syötävää ennen illan harjoituksia! Jos en ehdi ennen treenejä postaamaan, niin tänään myöhemmin näette mitä mä kävin koulun jälkeen ostamassa ;)

♥ Ninni

2 kommenttia:

tytsy kirjoitti...

mistä noi mustat saappaat on? :)

Ninni kirjoitti...

Sanni - Ne on Aleksi13:sta ostettu viime talvena :) Niitä myydään mun mielestä vieläkin mm. SpiritStoressa!